آبادان – سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، داشتن یک تیم فوتبال در لیگ برتر را حق مردم آبادان دانست.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر دست نشان عصر امروز دوشنبه پس از کسب پیروزی دو بر یک تیم اش مقابل فجر سپاسی شیراز در جمع خبرنگاران گفت: به طور قطع در لیگ برتر حضوری مقتدر تر و قوی خواهیم داشت.

وی با تبریک این پیروزی در وهله نخست به بازیکنانش که زیرکانه و هوشمند بازی کردند و سپس به هوادران متعصب و با غیرت تیم، تیم فوتبال صنعت نفت ترا تیمی ریشه دار و با سابقه در فوتبال کشور خواند و افزود: پس از لطف خدا، همراهی و حمایت تمامی کسانی که باتیم در ارتباط بودند زمینه پیروزی تیم و صعود آن به لیگ برتر را موجب شد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از هواداران به عنوان یار دوازدهم تیم نام برد و اظهار کرد: بیش از ۱۵ هزار هوادار ازآبادان و سایر شهرهای دور و نزدیک امروز درآبادان و از روی سکوها و حتی بیرون از استادیوم تختی صعود تیم محبوبشان به لیگ برتر را از نزدیک دیدند.

وی از اینکه خود یکی از حلقه های زنجیره موفقیت تیم صنعت نفت بوده اظهار خوشحالی کرد و تصریح کرد: تیم صنعت نفت برای ادامه راه و کسب موفقیت در لیگ برتر به حمایتها و همراهی بیش از پیش مسئولان شهری و وزارت نفت دارد.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در خصوص کسب موفقیت تیم نفت در لیگ برتر گفت: به طور قطع تیم نفت با همراهی و حمایت مسئولان در لیگ شانزدهم حضور قدرتمند و قوی خواهد داشت .

دست نشان که به گفته خودش از زمانی که بازیکن تیم نفت بوده تا الان که سرمربی تیم است علاقمند به این تیم و دنبال کننده نتایج حاصله آن بوده است، افزود: هنوز هم نفت را دوست دارم.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۱ )