دیدار تیم های بارسلونا و رئال مادرید برابر حریفانشان از عناوین مهم روزنامه های ورزشی اسپانیا است.

به گزارش ایسنا، هفته آخر لالیگا جمعه شب آغاز شد. امشب در مهم ترین بازی ها تیم های اول و دوم برای کسب قهرمانی رقابت می کنند.

مارکا

تیتر نخست این روزنامه به دیدار تیم های بارسلونا با گرانادا و رئال مادرید با دپورتیوو لارکونیا اختصاص دارد. لوییس انریکه و زین الدین زیدان با تمام ستاره های خود به میدان می روند تا فرصت قهرمانی را از دست ندهند. بارسلونا با یک امتیاز بیشتر نسبت به مادرید صدرنشین است .

قتل ۱۶ هوادار مادرید در عراق از عناوین این نشریه است. داعش روز گذشته به کافه تریایی که طرفداران مادرید برای تماشای بازی های این تیم می رفتند حمله کرد و علاوه بر کشتن ۱۶ نفر ۲۰ نفر را زخمی کرد.

نتایج و دیدارهای لالیگا از عناوین این روزنامه است. والنسیا با یک گل مغلوب رئال سوسیداد شد. اتلتیکو مادرید میزبان سلتاویگو است و سویا به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود.

موندودپورتیوو

تیتر نخست این روزنامه به دیدار بارسلونا و گرانادا اختصاص دارد. آبی اناری ها با شکست میزبان خود می توانند برای بیست و چهارمین بار فاتح لالیگا شوند.

جدایی زلاتان ابراهموویچ از پاری سن ژرمن از عناوین این نشریه است.

آس

دیدار تیم های اول و دوم لالیگا برابر حریفان خود تیتر نخست این روزنامه است.

صحبت های انریکه و زیدان از عناوین این نشریه است سرمربی بارسلونا گفت: تنها پیروزی برای ما قهرمانی به ارمغان می آورد. سرمربی رئال مادرید اظهار کرد: به خودمان باور داریم، تا آخرین لحظه خواهیم جنگید.

اظهارات بازیکنان رایووایکانو از عناوین این نشریه است. آن ها گفتند: هیچ کار اشتباهی انجام نداده ایم و لالیگا هرچقدر می خواهد روی ما تحقیق کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.