اهواز - بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فکر کنم دوندگی تیم ما از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیشتر بود و خوشبختانه در پایان ما قهرمان شدیم.

حسن بیت‌سعید پس از بازی امروز مقابل ذوب آهن و کسب قهرمانی تیم استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: خدا را شکر می‌کنم که قهرمان لیگ برتر شدیم و این قهرمانی را به تمام مردم خوزستان و به ویژه هوادارانمان تقدیم می کنیم.

وی افزود: برای برد همه تلاشمان را کردیم و خوشبختانه نتیجه ای را که مدنظر داشتیم گرفتیم. فکر می‌‌کنم یکی از بهترین روزهای زندگی‌ام بود خوشحالم از اینکه با کسب قهرمانی دل هواداران را شاد کردیم و مزد حمایت‌های آنها را دادیم.

بازیکن تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: بچه‌ها تلاش کردند و در پایان ما قهرمان شدیم. فکر کنم دوندگی تیم ما از تیم‌های حاضر در لیگ برتر بیشتر بود و همه می دانند این قهرمانی کاملا به حق بوده است.

بیت‌سعید ادامه داد: تیم استقلال از همدلی و هماهنگی بسیار خوبی برخوردار است و امیدوارم سال آینده هم این تیم شرایط امسال را داشته باشد تا بتوانیم به موفقیت‌هایمان در لیگ برتر ادامه دهیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه فصل آینده با این تیم در لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر توضیح داد: پیشنهاد اولم استقلال خوزستان است و اگر با این تیم به توافق نرسیدم باز هم با استقلال خوزستان خواهم بود.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم استقلال خوزستان امروز با غلبه برتیم ذوب آهن اصفهان درهفته پایانی لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور با کسب ۵۷ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم پرسپولیس تهران قهرمان شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.