ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید می‌گوید اعضای این تیم اهمیتی نمی‌دهند که خیلی‌ها اتلتیکو را متهم به بازی "چرک" می‌کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، اتلتیکومادرید توانست با برتری برابر بارسلونا و بایرن با سبکی مبتنی بر دفاع و بازی خشن و درگیرانه به دیدار نهایی لیگ قهرمانان راه یابد و حالا باید با رئال مادرید در این مرحله دیدار کند. خیلی‌ها بعد از این دو دیدار به انتقاد از سبک بازی اتلتیکو پرداختند و آن را فوتبال چرک ” Ugly Game” خواندند.

آنتوان گریزمان ستاره فرانسوی اتلتیکومادرید در واکنش به این صحبت‌ها، گفت: ما در فینال هستیم و این همان چیزی است که به دنبال آن بودیم و برای ما اهمیت دارد. برای چه کسی مهم است که با چه سبکی به فینال رسیدیم. اصلا برای ما مهم نیست که بگویند اتلتیکو چرک بازی می‌کند همین که به دیدار نهایی رسیدیم برای ما کافی و خوب است.

اتلتیکومادرید که در رقابت‌های لیگ نیز با بارسلونا هم امتیاز است و شانس قهرمانی دارد، به خاطر ضدحمله‌های ویرانگر خودشان بر سر زبان افتادند. گریزمان به تمجید از عملکرد سیمئونه پرداخت و درباره این مربی گفت: او همیشه انتظارات بیشتری از ما دارد و همین باعث می‌شود که هیچ وقت از عملکرد خودتان راضی نباشید. همیشه حتی جلسات تمرینی ما نیز حساس و پرتنش دنبال می‌شود و این به شما کمک می‌کند که همیشه به دنبال پیشرفت باشید و توقف نکنید و از عملکردتان راضی نباشید. همیشه باید ۱۰۰ درصد توان خود را برای تیم سیمئونه در زمین نشان دهید تا او از شما راضی باشد. او ذهنیت من را به عنوان بازیکن تغییر داده و من از این بابت از او ممنونم. من زیر نظر او خیلی بهتر شدم و پیشرفت کردم. او از من بازیکن بهتری ساخته و باعث شده بیشتر گل بزنم. قبلا اینقدر گل نمی‌زدم و این به خاطر تاثیری است که سیمئونه روی من داشته است. من هر روز از او چیزهای جدیدی یاد می‌گیرم و پیشرفت می‌کنم.

آنتوان گریزمان این فصل ۳۱ گل در تمام بازی‌ها برای تیمش به ثمر رسانده و گل حساس او در آلیانس آره‌نا برابر بایرن مونیخ باعث شد تا اتلتیکومادرید به دیدار نهایی راه یابند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.