جلسه هماهنگی برگزاری فینال جام حذفی باشگاه های کشور در خرمشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر امروز سه شنبه جلسه هماهنگی برگزاری فینال جام حذفی باشگاه های کشور در سالن شهید دورقی فرمانداری ویژه خرمشهر برگزار شد.

در این جلسه که با حضور محمدرضا ساکت مشاور عالی سازمان لیگ فوتبال کشور و نمایندگانی از این لیگ، سلطان کمالی مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان و اوالی مدیر شهری سازمان منطقه آزاد اروند برگزار شده بود به تمهیدات آماده سازی محل برگزاری این رویداد ورزشی پرداخته شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان در این جلسه با تاکید بر اهمیت این مسابقه برای شهرستان عنوان کرد: تمام تلاش شرکت نفت و گاز اروندان برگزاری هر چه بهتر این مسابقات بوده به نحوی که مایه سرافرازی شهر خرمشهر باشد.

سلطان کمالی ادامه داد: شرکت نفت و گاز اروندان به تمام تعهدات خود طبق برنامه زمان بندی شده عمل کرده است.

وی با بیان اینکه با وجود اینکه تامین لوکس اضافه برق جزو تعهدات شرکت نفت و گاز اروندان نبوده است پیمانکاران این شرکت اقدام به تامین روشنایی استاندار این استادیوم ورزشی کرده اند.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان از مجموعه حاضر خواست تا بازدیدی از استادیوم ۱۵ هزار نفره نفت خرمشهر داشته تا روشنایی آن را از نظر معیارهای استاندارد مورد ارزیابی قرار دهند.

تامین روشنایی تا سقف اعتباری بیش از یک میلیارد تومان

مدیر شهری سازمان منطقه آزاد اروند نیز در ادامه از تهیه تجهیزات لازم برای تامین روشنایی تا سقف اعتباری یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان خبر داد و افزود: ۷۳ چراغ مورد نیاز تشخیص داده شده که سازمان اقدام به تهیه ۱۰۰ چراغ کرده که بخشی از آنها به استادیوم منتقل شدند و بخشی دیگر نیز منتقل می شوند.

سامان اوالی با اشاره به اظهارات مدیرعامل شرکت نفت و گاز اروندان مبنی بر رفع مشکل روشنایی محل برگزاری مسابقه، عنوان کرد: جلسه فنی در این راستا تشکیل می شود و طی جلسه مشترک که با حضور مجریان طرح، نمایندگان سازمان منطقه آزاد اروند، اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و اداره برق خرمشهر برگزار می شود فهرستی از نیازمندی ها برای تکمیل این پرسه تهیه می شود.

تجلیل از دست اندرکاران این رویداد

مشاور سازمان لیگ فوتبال کشور نیز هدف اصلی از برگزاری فینال مسابقات جام حذفی فوتبال در خرمشهر را بزرگداشت فتح خرمشهر خواند و افزود: علاوه بر برنامه های تعیین شده برای این مناسبت، از دست اندرکاران برگزاری این رویداد مهمی ورزشی از جمله عوامل شرکت نفت و گاز اروندان به طور ویژه در میان دو نیمه تجلیل خواهد شد.

محمدرضا ساکت، به برشماری تجهیزات مورد نیاز برای بخش های مختلف استادیوم در زمان برگزاری این مسابقه پرداخت و تاکید کرد: تمام این اقلام تا هفته آینده باید تهیه و به محل منتقل شوند.

وی همچنین بر روند مثبت پیشرفت امور در خرمشهر در راستای برگزاری هر چه بهتر این رویداد ورزشی تاکید کرد و وظایف محوله به هر ارگان را یادآور شد و از نهادها پایبندی به تعهدات را خواستار شد.

آماده میزبانی بدون دغدغه هستیم

فرماندار ویژه خرمشهر نیز در این نشست اظهار کرد: آماده میزبانی کامل و بدون دغدغه مسابقات جام حذفی کشور هستیم.

ولی اله حیاتی به برگزاری جلسات مختلف برای برگزاری فینال جام حذفی در خرمشهر اشاره کرد و گفت: با برگزاری این جلسات مشکلات موجود شناسایی شد که بخش اعظم آنها رفع و بخش دیگر نیز رفع می شوند.

وی با بیان اینکه استادیوم ۱۵ هزار نفری خرمشهر دارای پیشرفت فیزیکی خوبی دارد افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری مسابقات جام لیگ حذفی اندیشیده شده است، همه نهادها در استان و شهرستان پای کار هستند و تجهیزات و ملزومات تهیه شده در اختیار نفت و گاز اروندان قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فینال حذفی فوتبال باشگاه های کشور قرار است نهم خرداد و به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در مجموعه ۱۵ هزار نفره نفت خرمشهر میان دو تیم استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان برگزار شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.