سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان گفت: سپاهان تیمی قدرتمند در فوتبال ایران است و قطعاً با توجه به نتیجه دیدار رفت برای جبران به میدان می‌آید.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ویکتور پیتورکا در نشست خبری پیش از دیدار سپاهان - الاتحاد عربستان اظهار داشت: با آمادگی کامل در این دیدار حاضر می‌شویم و پیش‌بینی‌ می‌کنیم هواداران زیادی در ورزشگاه از ما حمایت و پشتیبانی کنند.

وی افزود: بازی حساس و سرنوشت‌سازی با سپاهان داریم و قطعاً غیر از برد هیچ نتیجه‌ای دیگری به کار ما نمی‌آید. در کنار برد نگاه دیگرمان هم به دیدار النصر - لوکوموتیو است و امیدوارم نتیجه دو دیدار به گونه‌ای رقم بخورد که منجر به صعود الاتحاد شود.

سرمربی تیم فوتبال الاتحاد عربستان خاطرنشان کرد: سپاهان تیمی قدرتمند در فوتبال ایران است و قطعاً با توجه به نتیجه دیدار رفت برای جبران می‌آید و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند.

به گزارش تسنیم، عبدالرحمان بازیکن الاتحاد نیز در این نشست گفت: سپاهان تیم پرسابقه‌ای در لیگ قهرمانان آسیاست و با تغییراتی که در کادر فنی داشته با انگیزه‌ای بیشتر در این دیدار حاضر می‌شود و این موضوع برای ما مانع ایجاد می‌کند. امیدوارم از این مانع بگذریم و نتایج دیدار ما با سپاهان و دیدار النصر- لوکوموتیو باعث صعودمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.