اتحادیه فوتبال اروپایی داوری از اسلوونی را به عنوان مسئول قضاوت دومین جدال کهکشانی‌ها و آبی‌پوشان شهر منچستر در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان انتخاب کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) دامیر اسکومینا را به‌عنوان داور بازی برگشت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی که چهارشنبه شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود، معرفی کرد.

اسکومینا ۳۹ ساله داوری اهل اسلوونی است که از سال ۲۰۰۳ به بعد در فهرست داوران بین‌المللی فیفا قرار گرفت که در کارنامه کاری‌اش قضاوت دیدارهای مهمی همچون بازی‌ تیم‌‌های ملی آلمان و یونان در مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۱۲، بازی تیم‌های میلان و آرسنال در مرحله یک هشتم نهایی فصل ۱۲-۲۰۱۱ لیگ قهرمانان اروپا و مصاف چلسی و اتلتیکومادرید در سوپرجام اروپای سال ۲۰۱۲ دیده می‌شود.

نکته جالب درباره کارنامه کاری اسکومینا این است که پیش از این هم قضاوت دیدار تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی را در لیگ قهرمانان اروپا سوت زده است که آن بازی به مرحله گروهی فصل ۱۳-۲۰۱۲ برمی‌گردد، دیداری که در تاریخ ۱۸ سپتامبر سال ۲۰۱۲ برگزار شد و کهکشانی‌ها آن را با نتیجه ۳ بر ۲ به سود خود به پایان رساندند. اسکومینا در این فصل یک بار بازی منچسترسیتی را قضاوت کرده است که آن جدال شاگردان مانوئل پیگرینی برابر یوونتوس در ورزشگاه اتحاد در چارچوب بازی‌های دور رفت مرحله گروهی بود و آن بازی را یووه با نتیجه ۲ بر یک برد.

بازی رفت تیم‌های رئال مادرید و منچسترسیتی در دور رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل جاری با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.