با وجود اهمیتی که نتیجه دربی آبی‌‌ها و سفیدپوشان لندن در تعیین قهرمانی لسترسیتی در این فصل از لیگ برتر انگلیس دارد، سرمربی روباه‌ها گفت این بازی را تماشا نخواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کلودیو رانیری می‌گوید نمی‌تواند دیدار امشب (دوشنبه) تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام در ورزشگاه استمفوردبریج در هفته سی‌و‌ششم لیگ برتر انگلیس را تماشا کند و این در حالی است که پیروز نشدن تاتنهام در این بازی به منزله قهرمان شدن لسترسیتی صدرنشین در فاصله دو هفته به پایان رقابت‌هاست.

رانیری به ایتالیا سفر کرده است تا مادر ۹۶ ساله‌اش را ببیند و امروز دوباره به لندن برمی‌گردد، اما احتمال دارد که او فرصت تماشای دربی لندن را از دست بدهد.

رانیری گفت: فکر می‌کنم که هنگام برگزاری بازی، من در پرواز برگشت از ایتالیا خواهم بود. زمانی که هواپیمایم فرود آید،‌ از نتیجه مطلع خواهم شد.

سرمربی ایتالیایی روباه‌ها در خصوص تساوی یک - یک روز گذشته تیمش برابر منچستریونایتد هم اظهار داشت: بعد از ۱۵ دقیقه عملکرد تیم ما خوب شد، اما در آن مقطع ابتدایی بازی، کمی وحشت‌زده بودیم. یونایتد بازی را بسیار خوب شروع کرد و برای ما برگشتن به بازی کار سختی بود. بعد از آنکه گل تساوی را زدیم، بهتر بازی کردیم و فکر می‌کنم که تساوی برای این بازی نتیجه عادلانه‌ای بود.

سرمربی پیشین چلسی تأکید کرد: من نگران نتیجه بازی نبودم، چون بازیکنان ما واقعاً با دل‌و‌جرأت هستند و من می‌دانستم که بازیکنان‌مان واکنش نشان خواهند داد. گلی که زدیم، اعتمادبه‌نفسی که می‌خواستیم را به تدریج به ما برگرداند. بازی بدون جیمی واردی برای ما کار سختی است.

رانیری به درگیری مدافع تیمش روبرت هوث با هافبک من‌یونایتد، مروان فلینی هم اشاره‌ای داشت و گفت: مروان فلینی روبرت هوث را زد و به‌نظر من حرکتش خیلی جالب نبود.

سرمربی ۶۴ ساله روباه‌ها در پایان تأکید کرد: برای ما مهم است که طرز تفکر درست‌مان به همه را نشان دهیم. شروع بازی خوب نبود، اما بعد از آن من از عملکرد تیمم راضی‌ بودم. من دوست دارم بازی تاتنهام - چلسی را تماشا کنم، اما در حال بازگشت از ایتالیا خواهم بود پس تا پایان پروازم نمی‌توانم از نتیجه مطلع شوم. برای ما مهمترین چیز ادامه دادن به کارمان است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.