تیم‌های میامی هیت و تورونتو رپتورز به مرحله نیمه نهایی کنفرانس شرق NBA رسیدند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، صبح امروز (دوشنبه) در ادامه دیدارهای مرحله پلی آف لیگ بسکتبال آمریکا، تیم تورونتو رپتورز در بازی هفتم خود مقابل ایندیانا پیسرز با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ در سالن «ایر کانادا» پیروز شد و به مرحله دوم پای آف کنفرانس شرق صعود کرد.

دی مار دروزان، ۳۰ امتیاز و ۵ ریباند برای رپتورز و پل جرج ۲۶ امتیاز و ۱۲ ریباند برای پیسرز کسب کردند. رپتورز از سال ۲۰۰۱ به نیمه نهایی کنفرانس شرق نرسیده بود.

در دیگر بازی امروز که در سالن «امریکن ایر لاینز» میامی برگزار شد، تیم میامی هیت در بازی هفتم خود مقابل شارلوت هورنتس به یک پیروزی قاطع با نتیجه ۱۰۶ بر ۷۳ رسید تا حریف رپتورز در نیمه نهایی کنفرانس شرق شود. مایکل جردن، اسطوره بسکتبال آمریکا و مالک هورنتس به همراه اسکاتی پیپن، دوست و همبازی قدیمی خود در تیم شیکاگو بولز از این بازی دیدن کردند.

در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی کنفرانس غرب که در سالن «اوراکل» برگزار شد، تیک گلدن استیت وریرز، مدافع عنوان قهرمانی لیگ با نتیجه ۱۱۸ بر ۱۰۶ پورتلند تریل بلیزرز را شکست داد.

کلی تامپسون در غیاب «استیفن کری» مصدوم ۳۷ امتیاز و دریموند گرین ۲۳ امتیاز، ۱۳ ریباند و ۱۱ پاس گل برای وریرز کسب کردند تا غیبت باارزش‌ترین بازیکن فصل گذشته لیگ، حس نشود.

فردا در ادامه دیدارهای مرحله پلی آف لیگ، کلیولند به مصاف آتلانتا می‌رود و سان آنتونیو با اوکلاهماسیتی دیدار می‌کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.