سرمربی شیلیایی منچسترسیتی از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر ساوتهمپتون راضی نیست. او تاکید کرد که این دیدار را فدای دیدار برابر رئال کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، منچسترسیتی قبل از دیدار حساس برابر رئال مادرید شکست سنگینی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس متحمل شد و با نتیجه چهار بر ۲ برابر ساوتهمپتون تن به شکست داد تا نتواند رده سوم جدول رده بندی را از آرسنال پس گیرد.

سرمربی منچسترسیتی از عملکرد شاگردان ناراضی است. مانوئل پیگرینی در نشست خبری بعد از بازی، گفت: اصلا انتظار چنین نمایش بدی را نداشتم و احساس ناامیدی می کنم. پیش بینی می‌کردم که کار برای ما در این دیدار سخت شود چرا که مجبور بودم به بعضی از بازیکنان اصلی بازی ندهم.

او ادامه داد: اگر روز شنبه بازی می‌کردیم شرایط برای ما بهتر بود. طبیعی است که در چنین شرایطی کار سخت شود، چرا که چهارشنبه هم بازی بسیار سختی در لیگ قهرمانان اروپا خواهیم داشت. من به این بازیکن اولویت دادم و به همین خاطر دیدار برابر ساوتهمپتون را فدا کردم به این امید که بتوانیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کنیم.

پیگرینی در ادامه درباره آسیب دیدگی ناواس نیز اضافه کرد: او از ناحیه مچ پا احساس درد دارد و باید ببینیم که نتیجه آزمایشات چه می شود.

سرمربی منچسترسیتی در پایان سخنان خود درباره دیدار حساس برابر رئال مادرید گفت: همواره گفته‌ام که پیروزی در این دیدارهای بزرگ طعم و مزه خاصی دارد. رئال مادرید تیم بزرگی است و بازی کردن برابر این تیم در خانه بسیار سخت است، اما ما هم می خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم.

جدال رفت دو تیم در ورزشگاه الإتحاد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.