کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان از مذاکره با سرمربی ذوب‌‌آهن اظهار بی‌اطلاعی کرد.

علیرضا اژدری‌زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد شایعه احتمال حضور گل‌محمدی در فولاد برای فصل آینده گفت: این مسائل در مورد خیلی‌ها از تیم‌ها و مربیان مطرح می‌شود و در مورد اسکوچیچ هم این شایعه وجود دارد که قرار است با استقلال مذاکره کند و شاید به این تیم برود. ما که امور باشگاه فولاد را بر عهده داریم اطلاعی از مذاکره با گل‌محمدی نداریم.

او در مورد اینکه آیا قرار است فولاد فصل آینده هم با اسکوچیچ همکاری‌اش را ادامه دهد گفت: این مسائل بستگی به سیاست هیئت مدیره باشگاه فولاد دارد. مطمئنا قبل از پایان لیگ جلسه هیئت مدیره برگزار خواهد شد تا تکلیف کادر فنی برای فصل آینده مشخص شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.