سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بتیس راضی است و تاکید کرد آبی‌اناری‌ها یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شدند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روزنامه اسپورت، بارسلونا در هفته سی و ششم لالیگا در خانه رئال بتیس به میدان رفت و موفق شد با دو گل به پیروزی برسد. بارسلونا با این نتیجه صدر جدول رده بندی را از اتلتیکو مادرید پس گرفت و یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شد.

لوئیس انریکه از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بتیس راضی است. او بعد از بازی اظهار کرد: در این دیدار اذیت نشدیم و برای رسیدن به پیروزی به آب و آتش نزدیم چراکه از همان ابتدای بازی توپ و میدان را در اختیار داشتیم و اجازه خودنمایی به حریف را ندادیم. موضوعی که باعث شد در این دیدار کمی اذیت شویم، چمن خشک و ناهموار بود که خوشبختانه این مشکل راهم پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: در کارهای دفاعی بسیار خوب بازی کردیم و نهایت تمرکز خود را به کار گرفتیم چراکه تیم هایی که برابر بارسلونا بازی می کنند، به دنبال ضد حملات هستند. باید با تمرکز بالا بازی کنیم. امیدوارم که در دو دیدار باقیمانده هم با نهایت تمرکز بازی کنیم.

سرمربی بارسلونا درباره شانس قهرمانی تیمش در لالیگا گفت: بازی به بازی به قهرمانی نزدیک می شویم. فرصت اشتباه نداریم. دیدار بعدی برابر اسپانیول بسیار حیاتی به شمار می‌رود و ممکن است منجر به قهرمانی بارسلونا شود. نوکمپ آماده جشن قهرمانی است. باید صادق باشیم. قهرمانی در لالیگا اصلا آسان نیست. سه تیم هستند که رقابت شدیدی با هم دارند و این شایستگی را دارند که جام قهرمانی را بالای سربرند. همه چیز بستگی به بارسلونا دارد.

او درباره عملکرد تیمش در برابر بتیس گفت: در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشتیم. به خوبی می دانستیم که به پیروزی می رسیم و به همین خاطر با صبر و حوصله بازی کردیم. بر این باور هستم بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. هنوز تکلیف قهرمانی مشخص نیست و باید در دو دیدار آینده خود هم به پیروزی برسیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.