سرمربی تیم فوتسال تاسیسات دریایی برای مذاکره با چند بازیکن برزیلی عازم امارات شده است و به احتمال زیاد با بازیکنان برزیلی در مسابقات لیگ برتر فوتسال و جام باشگاه‌های آسیا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال تاسیسات دریایی بر خلاف سال گذشته شرایط مناسبی ندارد. تغییرات مدیریتی در این باشگاه باعث شد تا بودجه این تیم نسبت به فصل قبل افزایش نداشته باشد. این اتفاق در حالی رخ داده که تاسیسات علاوه بر لیگ برتر و جام باشگاه‌های آسیا، باید در جام باشگاه‌های جهان هم شرکت کند.

شرایط مالی این باشگاه علاوه بر تحت فشار قراردادن کادر فنی و احتمال جدایی یکی دو مربی از نیمکت تاسیسات، احتمال جدایی بازیکنان ملی پوش را هم افزایش داده است. وحید شمسایی دو هفته پیش از بازیکنان تیم و مسئولان باشگاه خواسته بود تا هر دو طرف همدیگر را درک کنند و با یکدیگر کنار بیایند.

با این حال به نظر می‌رسد پیشنهادات اغواکننده یک باشگاه دیگر به بازیکنان ملی پوش، عزم آنها را برای ترک تاسیسات جزم کرده است. وحید شمسایی که یکسال دیگر برای بازی و سرمربیگری در تیم تاسیسات با مسئولان باشگاه به توافق رسیده است، با چند بازیکن فصل گذشته خود مذاکراتی داشته و با آنها برای فصل بعد به توافق رسیده است ولی وضعیت چند بازیکن کلیدی هنوز مشخص نیست.

از همین رو، شمسایی چند روز پیش عازم امارات شد تا با چند بازیکن برزیلی در این کشور مذاکره کند. به نظر می‌رسد شمسایی با این بازیکنان به توافقاتی هم دست یافته و به احتمال زیاد لیگ امسال را با این بازیکنان آغاز خواهد کرد. شمسایی علاوه بر دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ برتر، انگیزه زیادی دارد تا قهرمانی در آسیا را تکرار کند و در جام باشگاه‌های جهان هم موفق باشد.

گفته می‌شود «ژه» بازیکن تیم ملی برزیل هم یکی از بازیکنان مدنظر شمسایی است و او با این بازیکن هم مذاکراتی داشته است. وحید شمسایی که اوایل هفته گذشته به امارات رفته بود، به زودی به ایران بازخواهد گشت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.