قم - دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و سیاه جامگان مشهد در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر حاشیه‌هایی به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، در هفته بیست و هشتم لیگ بر‌تر فوتبال تیم صبای قم در خانه موفق به شکست یک بر صفر تیم سیاه جامگان مشهد شد.

در حاشیه این مسابقه، پیش از شروع بازی علی دایی و سایر اعضای کادر فنی صبا به سمت نیمکت تیم میهمان رفتند و اعضای کادر تیم سیاه جامگان خیر مقدم گفتند.

هواداران تیم سیاه جامگان مشهد با یک دستگاه اتوبوس به ورزشگاه یادگار امام قم آمدند و تیمشان را در این بازی خارج از خانه حمایت کردند.

تماشای این بازی از سوی باشگاه صبا رایگان اعلام شده بود اما با این وجود خبری از استقبال تماشاگران نبود که این عدم استقبال با حساسیت سایر بازی‌های لیگ بر‌تر نسبت مستقیم دارد.

در این بازی تیم سیاه جامگان مشهد در دقیقه ۳۳ به گل رسید اما این گل از سوی داور مسابقه آفساید تشخیص داده شد.

پیام صادقیان بازیکن تیم صبای قم که در نیم فصل دوم به این تیم آمد در این مسابقه هم در فهرست ۱۸ نفره تیمش حضور نداشت در حالی که این اتفاق در ۳ بازی قبلی صبا هم رخ داده بود.

پیش از شروع مسابقه میلاد فراهانی و حامد لک به سمت فرهاد کاظمی سرمربی تیم سیاه جامگان رفتند و رضا عنایتی، میلاد نوری، میثم حسینی و علیرضا نقی‌زاده از بازیکنان سیاه جامگان بودند که برای بازی کردن از علی دایی اجازه گرفتند.

جلال‌الدین علی‌محمدی بازیکن مصدوم و بهترین گلزن صبا در این فصل که تمام نیم فصل دوم را از دست داده در این بازی، از روی سکو شاهد برد تیمش بود.

حامد لک دروازه‌بان اصلی صبا در ابتدای فصل تا اواسط نیم فصل دوم در این بازی نیز همانند چند بازی گذشته روی نیمکت بود و دایی به میلاد فراهانی اعتماد کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.