سرمربی تیم فوتبال سایپا می‌گوید امیدوار است در دیدار مقابل استقلال تیمش یک بازی روان ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، مجید جلالی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال گفت: الان وضعیت ما مطلوب نیست و چند بازیکن آسیب دیده داریم که یکی از آنها تیموریان است و سه محروم هم داریم. آنچه در اختیار داریم، تلفیقی از جوان و با تجربه است. ما امیدواریم که برابر استقلال یک بازی روان را ارائه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تیموریان تست پزشکی گرفته شده یا نه، گفت: بله از او تست پزشکی گرفته بودیم. مصدومیت او هم در بازی با فولاد رخ داد. همه می دانید که تیموریان وفاداری خود را در این سال ها اثبات کرده است. من هرروز با او در ارتباطم و او خودش خیلی ناراحت است.

او درباره غایبان تیمش در این دیدار گفت: فلاح زاده، شیری و علی شجاعی در این بازی محروم هستند.

سرمربی سایپا در پاسخ به این سوال که چرا تیمش برخلاف آنچه ادعا کرده بود به کورس قهرمانی نرسید، گفت: اولا مطمئن باشید آنچه که من آن روز گفتم پایه و اساس فوتبال را داشت. اینکه ما قهرمان نشدیم، قطعاً دلیل دارد. من به عنوان یک مربی باید مسئولیت نتیجه را قبول کنم ولی وقتی تیم می برد، همه برده اند و وقتی شکست می خوردی، همه مربی را می بینند. ما در تمام فصل مسائل حاشیه‌ای داشتیم و آسیب دیدگی‌ها مشکلات زیادی برای ما ایجاد کرد و در نیم فصل دوم از لحاظ نیروی انسانی نه تنها ترمیم نشدیم بلکه مشکلاتمان بیشتر هم شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا جدایی نکونام بدترین اتفاق برای تیمش بود، اظهار کرد: نکونام خودش خواست برود. شما هم اگر جای من بودید می گفتید تیموریان بهترین جایگزین نکونام است ولی او متاسفانه مصدوم شد.

او در پاسخ به این سوال که آیا توضیح می دهد که چقدر بحث برکناری او در طول فصل به سایپا لطمه زده، گفت: فکر می کنم الان لزومی ندارد در این‌باره صحبت کنیم. ما نگاهمان به بازی پیش روی است و امیدواریم بازی خوب و موفقی را انجام دهیم.

جلالی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش مشکل بدنی داشته که تعداد مصدومان اینقدر بالا بوده است، اظهار کرد: ما پارسال ۹ آسیب دیده داشتیم ولی امسال آسیب دیده‌های تیم ما کمتر هستند. اگر یک آمار بگیرید می‌بینید که آسیب دیده‌ها در هر تیمی هستند.

سرمربی سایپا در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا می توانسته بازیکنی بگیرد و نگرفته، گفت: قوانین همین الان هم اجازه می دهد یار بگیریم ولی نگرفتیم. چند بازیکن خارجی آمدند ولی کیفیت در حد لیگ دسته دو هم نداشتند و به دلایل مختلف نشد بازیکن بگیریم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.