تبریز - سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با اشاره به بازی های سخت تیمش در این هفته های پایانی لیگ گفت: تلاش می کنیم ملوان در لیگ برتر بماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد احمدزاده ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی ملوان برابر تراکتورسازی در هتل پارس تبریز گفت: بازی فردا خیلی سخت است چراکه تراکتورسازی یکی از تیم های خوب لیگ است و بازی در تبریز و برابر تماشاگران پرشور این تیم نیز بر سختی کار اضافه می کند.

وی سپس با تاکید بر اینکه تیمش برای سه امتیاز به میدان می رود، افزود: همیشه از بازی های تراکتور با ملوان خاطرات زیادی داشته ام و امیدوارم این بار هم شاهد دیدار جذابی باشیم و تماشاگران بازی خوبی ببینند.

احمدزاده سپس با تاکید بر اینکه امیدوارم تیم پیروز لایق و مستحق پیروزی باشد، اظهار داشت: ملوان امسال شرایط ویژه ای داشت و ما و بازیکنان تلاش می کنیم که بازی ها را پیروز شویم و کار را به آخرین هفته لیگ موکول نکنیم.

سرمربی ملوان بندرانزلی با بیان اینکه طرفداران تیمش فردا به تبریز می آیند، گفت: آماده دیدار حساس مقابل تراکتورسازی هستیم.

وی درباره مصدومین و محرومین تیمش نیز گفت: ستاری محروم است و نوری و حسینی هم مصدوم هستند که امیدوارم پژمان نوری به بازی فردا برسد.

احمدزاده سپس با بیان اینکه همه بازیکنان تیمش همدل هستند تا پیروز شوند، افزود: پدر مهرداد اولادی از تک تک بچه ها خواسته تا با پیروزی روح مهرداد را شاد کنند و مطمئن هستم که فردا بچه ها با تمام توان و انگیزه به میدان می روند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.