کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

بازی پرسپولیس مقابل نفت یکی از حساس ترین بازی های لیگ در هفته جاری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛علیرضا بیرانوند ودوباره اظهار نظر درباره پرسپولیس.در نیم فصل رقابت های لیگ برتر این دروازه بانتلاش زیادی کرد تا بتواند رضایت نامه اش را از نفتی ها بگیرد و به پرسپولیسبپیوندد اما هرگز این اتفاق نیفتاد.

در آن زمان حاشیه های زیادی به راه افتاد،حتیبیرانوند قهر کرد،در مقطعی از ترکیب نفت تهران بیرون ماند و ...

حالا و در آستانه بازی با پرسپولیس بیرانوند گفتو گویی را با روزنامه گل انجام داده است.او می گوید اگر در این بازی گل بخوردبرایش حرف در می آورند.اینکه مثلا او به خاطر اینکه به پرسپولیس برود در این بازیگل خورده است!

بیرانوند در بخش دیگری از حرفهایش هم گفتهاست:«مثل همیشه گلری می کند چون می خواهد پولش حلال باشد.»

دروازه بان ملی پوش نفت در بخش دیگری از حرفهایش هم گفته است:«منصوریان استقلالی بودنش را کتمان نمی کند من هم پرسپولیسیبودنم را.»

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.