رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نمی توان انتخابات این فدراسیون را بخاطر اساسنامه معطل کرد، گفت: من بعنوان عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا در انتخابات فدراسیون حق رای دارم.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان درباره افتتاح مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: این مرکز زیر نظر مرکز فیفا و در سه کشور ایران، ژاپن و قطر است که افتتاح شده است. امیدواریم علاوه بر فوتبال، به سایر رشته ها هم کمک کند و مرکز معتبری برای بهترین پزشکان ما باشد.

وی درباره درگیری کی روش و هراتیان بر سر این مرکز، گفت: هر موقع که کی روش بخواهد، اینجا را برای وی خالی می کنیم.

کفاشیان درباره اینکه آیا با این حساب سند مرکز پزشکی به نام کی روش است، گفت: سند به نام کی روش نیست ولی استفاده اش برای کی روش و تیم ملی است!

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا کی روش و هراتیان با هم آشتی کرده اند یا خیر، خاطرنشان کرد: آنها قهر نبودند که آشتی کنند. کار آنها جداگانه است.

کفاشیان درباره اینکه چطور انتخابات این فدراسیون بدون تصویب اساسنامه برگزار خواهد شد، گفت: ما نامه ای به وزیر زدیم که اگر این اساسنامه را مورد تایید قرار دهند، انتخابات را برگزار کنیم که آن را قبول کردند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص اینکه وزارت ورزش تاکید داشت اساسنامه غیر قانونی است و حالا طبق آن انتخابات برگزار خواهد شد، گفت: آن موقع این موضوع را گفتند. نمی توانیم انتخابات را به خاطر اساسنامه معطل کنیم. همین که وزارت ورزش ما را به رسمیت بشناسد انتخابات را برگزار می کنیم.

وی درباره حضور خود در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من به عنوان عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا حق رای دارم نه عضو فدراسیون فوتبال. هر کسی که انتخاب شود، با وی همکاری می کنم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه اگر به دور دوم کشیده شود و کاندیداها، دو سوم آرا را نیاورند، چیزی در اساسنامه پیش بینی نشده و احتمال تعویق انتخابات وجود دارد، گفت: رئیسی که بخواهد رای بیاورد، باید دو سوم آرا را کسب کند. اگر هم کسب نکند، مجمع باید تنفس بدهد و تصمیم گیری کند و یا دوباره نفرات جدید ثبت نام کنند تا انتخابات برگزار شود. انشاء الله که کار به آنجا نمی رسد.

کفاشیان در خصوص اینکه بعضی از کارکنان فدراسیون فوتبال به خاطر تغییر در فدراسیون نگران آینده خود هستند، با خنده گفت: نگرانی ندارد؛ حقوق آنها اضافه می شود!

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.