سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی برابر فیورنتینا به ستایش از عملکرد شاگردانش به ویژه بوفون پرداخت و ابراز امیدواری کرد که قراردادش را با بیانکونری تمدید کند.

به گزارش ایسناو به به نقل از مدیاست، بازی‌های درخشانی یوونتوس در رقابت های سری A همچنان ادامه دارد و این تیم یک گام دیگر به کسب عنوان قهرمانی نزدیک شد.

شاگردان ماسیمیلیانو آلگری در هفته سی و پنجم در خانه فیورنتینا به میدان رفتند و در نهایت توانستند با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسند تا با ۸۵ امتیاز به صدرنشینی خود ادامه دهند.

یوونتوس در حال حاضر با کسب عنوان قهرمانی تنها یک امتیاز دیگر فاصله دارد؛ آن هم در شرایطی که ناپولی در دیدار حساس برابر رم به پیروزی برسد و اگر شاگردان مائوریسیو ساری در این دیدار امتیاز از دست بدهند، یووه قهرمان زود هنگام فصل جاری هم خواهد بود.

آلگری از نمایش درخشان تیمش در فصل جاری بسیار خوشحال است. او بعد از بازی گفت: بازی کردن در خانه فیورنتینا بسیار سخت است اما خوشبختانه بار دیگر نشان دادیم تیمی بزرگی هستیم و توان شکست دادن هر تیمی را داریم. عملکرد خوبی از خود نشان دادیم و ثابت کردیم شایسته پیروزی هستیم.

او ادامه داد: یوونتوس فصل خاصی را پشت سرگذاشت. در ابتدا نتایج ناامید کننده ای بدست آوریم و هواداران خود را نگران کردیم. خوشبختانه رفته رفته بهتر شدیم و در ۲۵ بازی اخیر خود ۲۴ بار پیروز از میدان خارج شدیم و این نشان می دهد که تا چه اندازه تیم خوبی هستیم. به این بازیکنانی که در اختیار دارم افتخار می کنم.

ستاره یوونتوس در دیدار برابر فیورنتینا جانلوییجی بوفون بود که در آخرین دقیقه بازی یک ضربه پنالتی را مهار کرد. آلگری به ستایش از سنگربان تیمش پرداخت و گفت: بوفون بار دیگر ثابت کرد که تا چه اندازه دروازبان بزرگی است. او در آخرین لحظات اجازه نداد شادی ما خراب شود و ضربه پنالتی را مهار کرد. بسیار خوشحالم که چنین دروازه‌بان بزرگی برای یووه بازی می کند. امیدوارم همواره بوفون در اوج آمادگی باشد.

آلگری ادامه داد: امیدوارم که ناپولی امتیاز از دست بدهد تا ما زوتر عنوان قهرمانی را به دست آوریم. از لیگ قهرمانان اروپا حذف شدیم اما نهایت تلاش خود را به کار می گیریم تا با کسب عنوان قهرمانی در رقابت سری A و جام حذفی هواداران خود را شاد کنیم.

سرمربی یووه درباره تمدید قرارداد خود هم گفت: قرار است که در این هفته با سران باشگاه یوونتوس جلسه ای داشته باشیم تا در این باره صحبت کنیم. همچنان که پیش از این هم گفتیم دوست دارم که قراردادم را تمدید کنم و در یووه بمانم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.