سرمربی منچسترسیتی می گوید تیمش از تقابل با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا خوشحال است و دوست دارد از این دیدار بهترین بهره را ببرند.

به گزارش ایسنا، منچسترسیتی و رئال مادرید باید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر هم به میدان بروند. این برای اولین بار است که سیتی توانسته در نیمه نهایی لیگ قهرمانان حاضر باشد.

مانوئل پیگرینی سرمربی منچسترسیتی پیش از دیدار تیمش برابر رئال گفت: از تقابل با رئال خوشحالم. آنها تیمی بودند که دوست داریم در این مرحله برابرشان به میدان برویم. بازی با تیمی چون رئال مادرید بسیار مهم و سخت است و این را نیز به خوبی می دانم که برای باشگاه ما این دیدار از چه اهمیتی برخوردار است. درباره موضوع حضور سابق در رئال نیز باید بگویم که اخراجم از رئال مادرید انگیزه ای برای پیروزی در من ایجاد نکرده است. بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان خود انگیزه ای بزرگ است. رئال قرعه خیلی سختی است. مهم نیست با چه تیمی بازی کردیم، توقعات کاسته نشده و ما توقع داریم تا مقابل تیم های بزرگ نیز به خوبی تیم های دیگر بازی کنیم. ترجیح می دهم بازی اول در خانه باشد. رئال مادرید این را می داند که هر سال باید قهرمان جام شد و در تمامی رقابت ها حضور داشت. آنها در نیمه نهایی هستند و در لیگ نیز شانس دارند. پس مانند همیشه در رقابت ها حضور دارند.

مانوئل پیگرینی سرمربی شیلیایی منچسترسیتی در آخرین فصل حضورش روی نیمکت این تیم باید برابر تیم سابق خود به میدان برود. دو تیم دو بار تاکنون در مرحله گروهی برابر هم به میدان رفتند. در سال ۲۰۱۳ رئال‌مادرید و منچسترسیتی در یک گروه قرار گرفتند. رئال به سختی در اسپانیا با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری رسید و در انگلیس نیز بازی دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید. رئال‌مادرید در ۸ دیدار قبلی خود با تیم‌های انگلیسی شکست نخورده و در ۳ بازی آخر خود نیز به برتری رسیده است. در صورتی که رئال به فینال برسد و اتلتیکو هم بایرن را حذف کند، تکرار فینال دو سال قبل رخ خواهد داد. همچنین ریو فردیناند نیز پیش‌بینی کرده که دو تیم اسپانیایی به فینال برسند.

سرمربی شیلیایی عنوان کرد که سیلوا پس از به دست آوردن شرایط آمادگی می تواند این تیم را بازی حساس مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا در برابر رئال مادرید همراهی کند. او درباره حضور داوید سیلوا برابر رئال مادرید گفت: من به او علاقه داشتم. او واقعا بازیکن خوبی است و فکر می کنم که هر مربی دوست دارد داوید سیلوا را در ترکیب تیمش داشته باشد. اما سال های زیادی برای به خاطر آوردن اینکه چرا این اتفاق رخ نداد، سپری شده است.

او در ادامه گفت: ما قهرمان جام اتحادیه شده‌ایم، برای اولین بار در تاریخ باشگاه به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان رسیده‌ایم و در لیگ برتر سوم هستیم و در جایگاه کسب سهمیه اروپایی فصل آینده هستیم. در کل فصل سختی نبوده است. می‌خواهیم با پایانی فوق العاده در اروپا فصل خود را به اتمام برسانیم و سعی می کنیم قهرمان این تورنمنت شویم چون دستاورد بزرگی برای باشگاه خواهد بود، باشگاهی که قبل از آمدن من نتوانسته بود به مراحل حذفی رقابت ها صعود کند. برای ما مهم این است که در این رقابت های پیش روی بتوانیم به قهرمانی برسیم. واقعیت این است که موفقیت در لیگ قهرمانان را به کسب سهمیه ترجیح می دهم و دوست دارم بتوانم به قهرمانی در این جام برسیم و تا آخر نیز کارمان را در پیش می گیریم. این مرحله ۱۸۰ دقیقه به طول خواهد انجامید و در بازی رفت ما میزبان هستیم. بهترین چیز برای ما این است که مثل همیشه بازی کنیم اما باید کیفیت و خصوصیاتی که رئال مادرید دارد را هم در نظر بگیریم.

پیگرینی در پایان درباره کریستیانو رونالدو نیز گفت: کریستیانو تا به حال و از وقتی که به رئال مادرید رفت، تأثیری باورنکردنی در این تیم داشته است. مسلماً بازیکنی که بیشترین گل ها را به ثمر می رساند عامل نگرانی اصلی ماست. اما اگر تنها روی مهار رونالدو تمرکز کنیم اشتباه بزرگی خواهد بود چون آنها بازیکنان دیگری مثل بیل، بنزما، کروس و مودریچ را هم دارند. آنها تیم توانمندی هستند و ما برای مقابله با آنها باید مثل یک تیم عمل کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.