سرمربی رئال مادرید مهاجم ولزی‌اش را در دیدار چهارشنبه برابر ویارئال در اختیار ندارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، رئال مادرید فردا در هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف ویارئال می رود. زین الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: ما هنوز جامی فتح نکرده‌ایم. در شرایط خوبی قرار داریم اما به عنوانی دست پیدا نکرده‌ایم. خیلی از امکان فتح چند جام صحبت می شود اما بگذارید هر چه دوست دارند بگویند. ما می‌دانیم هیچ جامی را بالای سر نبردیم و باید همه بازی ها را پشت سر بگذاریم. بازیکنان مثل من فکر می کنند و روی کاری که باید انجام دهیم تمرکز کردند. تا آخرین دقیقه تلاش خواهیم کرد.

سرمربی رئال مادرید درباره فاصله یک امتیازی‌اش با تیم‌های اتلتیکو مادرید و بارسلونا اظهار کرد: آنها می‌توانند هر دیداری را با پیروزی پشت سر بگذارند به همین خاطر ما باید تا پایان با آنها رقابت کنیم. آنها از ما جلوتر هستند. در گام نخست باید از اتلتیکو پیشی بگیریم. هر سه تیم از شانس قهرمانی برخوردارند.

او در مورد بحران بارسلونا گفت: به بارسا فکر نمی‌کنم. ما تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت تا بتوانیم همه بازی‌ها را با برد به پایان برسانیم. تمرکزمان روی بازی پیش رو است. این بهترین روش است. ابتدا به ویارئال سپس به رایووایکانو بعد به منچسترسیتی و بازی‌های بعد فکر می‌کنیم.

زیدان در رابطه با غایبان دیدار فردا گفت: گرت بیل پایان هفته دچار مشکل شد و به همین علت نمی تواند تیم را همراهی کند. امیدوارم تنها یک ضربه باشد و آسیب دیدگی خاصی نداشته باشد. باید منتظر بمانیم. امیدوارم شنبه او را در اختیار داشته باشیم. دنی کارواخال کوفتگی شدیدی دارد و در بازی پیش رو او را در اختیار نداریم. باید دید در بازی بعد شرایط بازی دارد یا نه.

سرمربی فرانسوی ویارئال را تیم بزرگی عنوان کرد و افزود: تیم سرسختی است. از لحاظ دفاعی خیلی خوب هستند. بازیکنان بزرگی همچون دنیس سوارس دارند.

زیدان درباره آینده بیل گفت: او سال های زیادی در این تیم خواهد ماند چون قرارداد طولانی مدتی دارد. رابطه خوبی با او دارم.

او در پایان اظهار کرد: برای هر بازی انرژی زیادی می گذاریم و نیاز به حمایت هواداران داریم. آنها می دانند که باید از ما حمایت کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.