کاپیتان پیشین استقلال با بیان اینکه برانکو برای موفقیت پرسپولیس زحمات زیادی کشیده است، گفت: قرمزپوشان مزد شجاعت برانکو را گرفتند.

صادق ورمزیار در گفتگو با خبرنگار مهر، با انتقاد از عملکرد پرویز مظلومی در دیدار مقابل پرسپولیس تهران، گفت: بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم و این تیم خوب ارنج نشد و با این وضعیت قهرمانی او در لیگ امسال بسیار سخت شده است.

وی تاکید کرد: به اعتقاد من پرسپولیس مزد شجاعت برانکو را گرفت که توانست با یک چیدمان عالی و حتی در نبود کمال کامیابی نیا نیز یک ترکیب موفق را درون زمین قرار داده و استقلال را متحمل یک شکست سنگین کند.

کاپیتان پیشین باشگاه استقلال در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال برعکس پرسپولیس، یک ترکیب کاملاً دفاعی درون زمین داشت و مظلومی اول آمده بود که گل نخورد و اگر توانست به گل دست پیدا کند. اما همین ترکیب دفاعی نتوانست مقابل تک مهاجم پرسپولیس دوام بیاورد و طارمی توانست دوبار دروازه استقلال را باز کند.

وی تاکید کرد: متاسفانه برای استقلال بازیکنانی در زمین حضور پیدا کردند که مدتها بود بازی نمی کردند. به عنوان نمونه آرش برهانی در ماه اخیر چندین بازی را یا در ترکیب اصلی نبود و یا اصلا در ۱۸ نفر حضور نداشت اما به یکباره مقابل پرسپولیس از ابتدا به میدان می رود و این نشان می دهد که پرویز مظلومی هیچ اشرافی بر تیمش ندارد.

صادق ورمزیار در ادامه تاکید کرد: وقتی مظلومی می دانست که پرسپولیس با تک مهاجم بازی می کند، می توانست یکی از مدافعان را کنار او قرار داده و اجازه حرکت به او ندهد. اما این کار هم در استقلال صورت نگرفت و فستیوال اشتباهات استقلال در طول ۹۰ دقیقه تکمیل شد.

کاپیتان پیشین باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که مظلومی در کنفرانس خبری بعد از بازی گفته بود تیمش با برنامه بازی کرده است، گفت: واقعا نمی دانم منظور مظلومی از برنامه چه بود. شاید ما فوتبال را متوجه نمی شویم و نمی دانیم که برنامه در فوتبال یعنی چه؟

وی تاکید کرد: امیدوارم مظلومی در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کند و معنی برنامه ریزی را برای ما توضیح دهد. تیمی که در طول ۹۰ دقیقه حتی نمی تواند یک کار تاکتیکی انجام دهد، چطور می تواند با صراحت بگوید که در طول ۹۰ دقیقه با برنامه بازی کرده است.

صادق ورمزیار با انتقاد شدید از جابجایی سه باره ترکیب استقلال قبل از شروع بازی، گفت: واقعا جای تاسف است که مظلومی ترکیب اصلی خودش را نمی شناسد و مشخص است که در طول هفته بر روی ترکیب اصلی کار نشده که سه بار نفراتش را جابجا می کند و این مسئله ضربه بزرگی به استقلال زد.

وی ادامه داد: نمی دانم چرا جابر انصاری را از ابتدا در زمین نمی گذارد. یا چرا فوروارد را با فوروارد عوض می کند! آیا مظلومی نمی دانست که هواشناسی اعلام کرده بود در اواسط بازی بارندگی شدید خواهد شد و می توانست پرو پئیچ را از ابتدا به میدان بیاورد و از ضربات مستقیم استفاده کند.

ورمزیار در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال چوب اشتباهات کادر فنی را خورد و این باخت نشان داد که دستیاران مظلومی هم هیچ کمکی نتوانستند به او انجام دهند و من باز هم به برانکو تبریک می گویم که توانست تیمی که شانزدهم جدول بود را صدرنشین لیگ کند.

کاپیتان پیشین استقلال در پایان و در پاسخ به این پرسش که آیا آبی پوشان شانسی برای قهرمانی دارند؟ گفت: چهار بازی باقی مانده و استقلال می تواند با پیروزی در این چهار دیدار خود را قهرمان ببیند. البته پرسپولیس درست است که می گویند بازی های آسانی در پیش دارد اما معمولا تیم های پایین جدول خطرناک تر از بالانشینان هستند و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه تیمی در پایان فصل جام را بالای سر خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.