یکی از خبرگزاری‌های معتبر کره جنوبی قرار گرفتن تیم ملی این کشور در گروه A از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ را مناسب و متعادل خواند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بر اساس قرعه‌کشی که امروز (سه‌شنبه) در کوالالامپور مالزی انجام شد در دور پایانی از مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه آسیا، تیم‌های ایران، کره جنوبی، ازبکستان، چین، قطر و سوریه در گروه A به مصاف هم خواهند رفت و برای دو سهمیه مستقیم این گروه برای راهیابی به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

خبرگزاری «یونهاپ» کره‌جنوبی در این باره نوشت: تیم ملی کره‌جنوبی در دور پایانی مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ قرعه مناسب و متعادلی نصیبش شد و سعی خواهد کرد تا برای نهمین دوره متوالی به مرحله سهمیه حضور در جام جهانی را کسب کند.

کره جنوبی از جام جهانی ۱۹۸۶ در تمامی دوره‌های این مسابقات حضور داشته و در جام جهانی ۲۰۰۲ هم که به همراه ژاپن میزبان مسابقات بود تا مرحله نیمه‌نهایی پیش رفت.

در پایان این دور از رقابت‌ها دو تیم برتر هر گروه (مجموعاً ۴ تیم) به ‌طور مستقیم به مرحله پایانی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه صعود خواهند کرد و دو تیم سوم برتر هر گروه در بازی پلی‌آف به مصاف هم می‌روند و برنده این تقابل در یک جدال رفت و برگشتی پلی‌آف بین‌قاره‌ای به دیدار تیم چهارم کونکاکاف (کنفدراسیون فوتبال آمریکای شمالی، مرکزی و حوزه دریای کارائیب) خواهد رفت تا آخرین شانس خود برای صعود به جام جهانی را امتحان کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.