سرمربی بوروسیا دورتموند با وجود از دست دادن دو امتیاز برابر شالکه تاکید کرد تیمش در رقابت های مختلف از شانس های کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت گل، بوروسیا دورتموند نزدیک ترین تعقیب کننده به بایرن مونیخ، یکه‌تاز جدول رده بندی در لالیگا دو امتیاز را دست داد.

شاگردان توماس توخل که در هفته بیست و نهم در خانه شالکه به میدان رفتند با تساوی دو بر دو متوقف شدند تا اختلاف این تیم با بایرن مونیخ صدرنشین به هفت امتیاز افزایش پیدا کند.

توماس توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: ترجیح دادم در این دیدار از بعضی بازیکنان ذخیره خود استفاده کنم اما در نیمه دوم با آمدن پیر امریک اوبامیانگ، هنریک میختاریان و ایلکای گوندوغان، بهتر شدیم و بازی برتری را نسبت به حریف خود به نمایش گذاشتیم. دو بار در این دیدار پیش افتادیم اما هر دو بار گل تساوی را دریافت کردیم.

او ادامه داد: هر چند دو امتیاز از دست دادیم اما از عملکرد بازیکنان راضی هستم. نباید فراموش کنیم شالکه تیم خوبی است و در خانه خود بسیار خوب ظاهر می شود. در نیمه دوم می توانستیم کار حریف را تمام کنیم. این دیدار تمام شده است و باید به دیدار حساس برابر لیورپول فکر کنیم. دورتموند امید خود را از دست نمی دهد و در همه جام های از شانس های قهرمانی است.

جدال رفت لیورپول برابر دورتموند با تساوی یک بر یک به پایان رسید و الان دو تیم خود را آماده دیدار برگشت در آنفیلد می کنند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.