منچسترسیتی موفق شد با برتری ۲ بر یک در خانه برابر وست برومویچ رده چهارم لیگ برتر را حفظ کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه بازی‌های هفته سی و سوم لیگ برتر انگلیس، منچسترسیتی در خانه میزبان وست برومویچ بود که در پایان، حریف خود را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

بازی با درخشش تیم مهمان شروع شد و این تیم خیلی زود توانست دروازه سیتی را باز کند. استفان سسنیون در دقیقه ششم وست بروم را پیش انداخت. در ادامه بازیکنان منچسترسیتی که این هفته باید در لیگ قهرمانان دیدار برگشت خود را برابر پاری سن ژرمن برگزار کنند، سراپا حمله شدند و توانستند در دقیقه ۱۹ گل خورده را جبران کنند.

سرخیو آگوئرو از روی نقطه پنالتی بن فاستر را مغلوب کرد تا این بازیکن آرژانتینی در این دیدار برای تیمش گلزنی کرده باشد و نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم، درخشش سمیر نصری که به تازگی از بند مصدومیت رها شده است به کمک سیتی آمد. نصری که پس از ماه‌ها در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت، دوازه حریف را باز کرد. روی این صحنه ضربه آگوئرو برگشت داده شد تا نصری روی یک ریباند گلزنی کند و بعد از مدت‌ها دروازه وست بروم را باز کند و سیتی برای اولین بار در این دیدار پیش بیفتد.

با این برد، رده چهارم سیتی در پایان این هفته تضمین شده است.

در ادامه بازی‌های این هفته، لسترسیتی صدرنشین باید برابر ساندرلند به میدان برود و تاتنهام تیم دوم جدول نیز به دیدار منچستریونایتد خواهد رفت.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.