سرمربی آرسنال از اینکه تیمش بازی ۲ بر صفر برده برابر وستهام را با تساوی ۳ بر ۳ عوض کرده است، ناراحت است و اعتقاد دارد که ضعف تیمش در بازی هوایی علت این نتیجه شد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، آرسنال و وستهام در اولین دیدار هفته سی و سوم لیگ برتر به تساوی پرگل ۳ بر ۳ رضایت دادند؛ نتیجه‌ای که باعث شد شانس آرسنال برای قهرمانی در این فصل بار دیگر کاهش یابد.

آرسن ونگر سرمربی آرسنال بعد از این نتیجه در نشسست خبری گفت: خیلی ناراحتم. توانایی برتری در این دیدار را داشتیم و روی اشتباهات فردی و ناهماهنگی در خط دفاع دروازه‌مان باز شد. اصلا از نتیجه راضی نیستم، هر چند ما بازگشت خوبی در نیمه دوم به مسابقه داشتیم ولی در خط دفاعی باهوش عمل نکردیم و این دلیل اصلی توقف ما در این بازی بود.

ونگر ادامه داد: پس از اینکه در ۴۳ دقیقه نخست با دو گل از حریف پیش بودیم، کمی دقتمان را از دست دادیم. امروز بازی خوبی داشتیم اما نتیجه بدی به دست آوردیم. ما با ضعفی بازی کردیم که در این فصل به طور مفرط همراه ما بوده است. اگر به گل‌هایی که از اول فصل دریافت کرده‌ایم نگاه کنید، کاملا مشخص است که از روی ضربات سر داخل محوطه‌مان، توپ وارد دروازه‌مان شده است. این چیزی بود که امروز هم رخ داد. متاسفانه ما تمرین‌هایی که در روزهای گذشته انجام دادیم را نتوانستیم در زمین نشان دهیم و همین باعث شد ۲ امتیاز حساس را از دست بدهیم.

سرمربی آرسنال ادامه داد: شانس ما برای قهرمانی خیلی کم شده است و در واقع این خودمان بودیم که مسئول این اتفاق هستیم. اگر باهوش عمل می‌کردیم اکنون در موقعیت بهتری قرار داشتیم. البته تیمم تا هفته پایانی برای قهرمانی تلاش خواهد کرد و امیدواریم که در بازی‌های باقی مانده بهترین نتایج برای تیمم رقم بخورد. شما هیچ گاه نمی‌دانید که در ادامه چه اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد. امیدوارم شرایط برای ما در طول فصل بهتر شود. البته باید نگاهی به پشت سر خود و تیم‌هایی که ما را تعقیب می‌کنند هم داشته باشیم. نباید بگذاریم که جایگاه فعلی را از دست بدهیم. باید به طور جدی در پی این باشیم که در بالاترین سطح ممکن، کار را به اتمام برسانیم. وستهام تیمی است که در خانه خیلی خوب بازی می‌کند و شکست دادن این تیم کار خیلی سختی است.

آرسنال که از جام حذفی و جام اتحادیه نیز کنار رفته است، در رده سوم لیگ برتر قرار دارد و بعید است بتواند به قهرمانی برسد. این تیم باید به کسب سهمیه امیدوار باشد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.