مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: من هواداران ملوان را تحریک نکردم اما آنها مرا مورد لطف قرار دادند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، رامین رضاییان پس از برتری ۲ بر یک پرسپولیس مقابل ملوان گفت: بازی سختی را مقابل ملوان انجام دادیم. می‌خواستیم قبل از دربی برد خوبی داشته باشیم که خدا را شکر مزد زحمات خود را گرفتیم.

وی در خصوص اشیایی که به سمت او پرتاب شد اظهار داشت: خودم بچه شمال هستم و هواداران ملوان خیلی خوب ما را مورد لطف قرار دادند. من کاری نکردم که آنها را تحریک کنم و حتی در جریان بازی نیز سنگی به پای من برخورد کرد. امیدوارم دیگر شاهد چنین چیزهایی در فوتبال‌مان نباشیم و ملوان هم در لیگ برتر باقی بماند.

مدافع پرسپولیس در خصوص اظهار مازیار زارع مبنی بر اینکه می‌خواهند پرسپولیس را قهرمان کنند گفت: زارع خودش پرسپولیسی‌ است. او بزرگتر است من در مورد وی حرفی نمی‌زنم، اگر می‌خواستند پرسپولیس قهرمان شود در ابتدای فصل آن اشتباهات داوری علیه تیم ما اتفاق نمی‌افتاد. احتمالا مازیار از روی عصبانیت حرفی زده است.

رضائیان تاکید کرد: حق پرسپولیس است که در صدر جدول باشد. در مورد بازی دربی هم باید بگویم برای بردن پا به میدان می‌گذاریم تا هواداران از دیدن دربی لذت برده و در نهایت با کسب ۳ امتیاز از زمین خارج شویم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.