کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران که وعده افشاگری داده بود گفت که چون نمک خورده، نمکدان نمی‌شکند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا منصوریان پس از پیروزی ۲ بر یک تیمش مقابل پدیده مشهد گفت: تمرینات بسیار فشرده و خوبی را در خط بالا و پایین تیم تجربه کردیم و فشار بالای تمرینات در بخش دفاعی و حمله ما بسیار خوب جواب داد. در نیمه اول در مقابل تیمی بازی می‌کردیم که ۷ بازی پیاپی را بدون شکست دنبال کرده بود ولی با کمک گروه آنالیز‌مان که بسیار خوب عمل کردند و اجرای صحیح تاکتیک‌ها توانستیم فوق‌العاده فوتبال بازی کنیم و به گل برسیم.

وی ادامه داد: تیم حریف نیز تیم بسیار خوبی بود اما ما می‌توانستیم با این وجود داشته‌های‌مان را به ۳ یا ۴ گل افزایش دهیم. جا دارد به خانواده داغدار دارستانی عزیز که جای او هنوز در روی نیمکت ما خالی است تسلیت عرض کنم و این پیروزی را به آنها تقدیم می‌کنم.

سرمربی نفت تهران گفت: در ۷ یا ۸ سالی که تجربه مربیگری دارم تا به این حال بازیکنانم به این اندازه قهرمان نبودند. این بازیکنان امسال در جایی که علی منصوریان واقعا نیاز به کمک داشت دست او را گرفتند. واقعا از تک‌تک آنها تشکر می‌کنم.

منصوریان در مورد بحث افشاگری که روز گذشته خرمگاه یکی از مربیان نفت به آن اشاره کرده بود گفت: روز گذشته واقعا روز سختی بود، چهلمین روز درگذشت اکبر دارستانی بود و در کنار این موضوع با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم. وقتی پروسه مشکلات مالی طولانی شود شرایط سخت می‌شود. در بیان آن مسائل اقتضای سن نیز مطرح است اما شب گذشته یاد جمله‌ای از پدرم افتادم که می‌گفت هر جا نمک خوردی نباید نمکدان را بشکنی. من واقعا نمک تیم نفت را خورده‌ام و این تیم به من کمک کرد تا به اهدافم نزدیک‌تر شوم و به همین دلیل نمکدان در دست من است ولی نمکدان را نمی‌شکنم.

وی ادامه داد: واقعا از صمیم قلب از وزیر محترم نفت که در ۲،۳ دهه اخیر واقعا فردی تاثیرگذار بوده است، خواهش می‌کنم اگر قرار است این تیم فروخته شود در ۴۸ ساعت و نهایتا ۷۲ ساعت آینده این اتفاق بیفتد. فروش این تیم خیلی راحت است و با ۳ یا ۴ مشتری که در حال حاضر حضور دارند می‌توانند مناقصه برگزار و کار را تمام کنند. دستور شخص وزیر است که این تیم در ۳ روز آینده فروخته شود اما از دوستانی که جراید را برای وزیر می‌برند تا مطالعه کنند خواهش می‌کنم حرف‌های من را نیز به آقای زنگنه برسانند. واقعا آینده این تیم و آینده تمام بچه‌هایی که قرار است در این تیم ساخته شوند، بستگی به تصمیم ایشان دارد.

سرمربی نفت تصریح کرد: اگر قرار بود در دانشگاهی تحصیل کنم تا به تجربه امروزم برسم باید ۱۰ سال کار می‌کردم اما بدون اغراق می‌گویم در یک سال گذشته در تیم نفت به اندازه ۱۰ سال تجربه کسب کردم و واقعا باشگاه نفت در لیگ برتر یک کماندو پرورش داده است.

منصوریان در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اینکه سرمربی پدیده معتقد بود در خطاهای مشابه داور راحت‌تر از پدیده برای نفت سوت می‌زد، گفت: نباید در مورد داوری صحبت کنیم و همانطور که می‌بینید امروز داوران جوان به خوبی مشغول کسب تجربه هستند و به نظر من باید در این مورد به آنها زمان و فرصت بدهیم. سیامک کوروشی باید کارت می‌گرفت زیرا اعتراض به داور هم اندازه دارد. مگر داورها بعد از بازی در مورد عملکرد مربیان صحبت می‌کنند که ما بخواهیم عملکرد آنها را نقد کنیم؟

وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران که آیا در فکر کسب سهمیه حضور در آسیا هستید، گفت: اگر بتوانیم در اهواز تیم استقلال خوزستان را ببریم شرایط خوب می‌شود. پلن جام حذفی ما روی ۶ بازی آینده تنظیم شده ولی تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا بهترین نتیجه را در بازی‌های باقی‌مانده بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران در مورد جدا شدن علیرضا بیرانوند و پیوستن او به یک تیم پرتغالی گفت: نه تنها بیرانوند بلکه ۲ یا ۳ بازیکن دیگرمان نیز در طول فصل از تیم‌های ترکیه‌ای پیشنهاد داشتند. بیرانوند دروازه‌بان خوبی است و تیم ملی به او کمک کرده تا پیشرفت کند اما امروز به او گفتم بهتر است با یک مقدار ریکاوری و تمرکز بیشتر به فکر حضور در تیم‌های خوب باشد. او دروازه‌بان خوبی است و طبیعی است از تیم‌های خلیج فارس گرفته تا اروپا پیشنهاد داشته باشد، من هم شنیدم او از پرتغال پیشنهاد دارد اما در ایران رسم این است که قبل از نامه‌نگاری با باشگاه با بازیکنان تماس می‌گیرند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.