سرمربی کهکشانی‌ها گفت با اینکه تیمش در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به ولفسبورگ باخته است، از هواداران رئال انتظار ندارد که برای بازی برگشت تیم‌شان را رها کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زین‌الدین زیدان از هواداران رئال مادرید خواست که برای بازی برگشت این تیم برابر ولفسبورگ در دور برگشت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا که سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو برگزار می‌شود، به کهکشانی‌ها برای جبران شکست دور رفت انگیزه‌ و روحیه بدهند.

زیدان که شاگردانش چهارشنبه هفته گذشته در آلمان با نتیجه ۲ بر صفر به ولفسبورگ باختند، در کنفرانس خبری پیش از بازی امروز (شنبه) تیمش برابر ایبار در هفته سی‌و‌دوم لالیگا، اظهار داشت: من از هواداران‌مان انتظار استقبالی سرد را ندارم. می‌دانیم که روز سه‌شنبه باید برای به باد نرفتن زحمات‌مان در این فصل بازی کنیم و مردم هم مرا می‌شماسند. من چیزهای مختلفی را دوست دارم و در برنابئو هم هواداران را به‌خوبی می‌شناسم.

زیزو در پاسخ به این سؤال که دلیل شکست مردانش در آلمان چه بود، عنوان کرد: زمانی که بازی را باختیم، گفتم که با شدتی که لازم بود به حریف فشار نیاوردیم، اما با تماشای فیلم بازی باید الان اعتراف کنم که اشتباه می‌کردم. باید بگویم که بازیکنان ما در خانه ولفسبورگ بیشتر از ال‌کلاسیکو دویدند، اما یک جای کارمان می‌لنگید و این کاملاً واضح بود.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌‌ها درباره آینده‌اش همچنین اخباری که درباره جایگاه او در صورت نبردن جام با رئال مادرید در این فصل منتشر شده است، عنوان کرد: یک مربی در هر بازی اعتبار خود را در معرض خطر می‌بیند. من می‌دانم جایگاه یک سرمربی در باشگاه رئال مادرید چیست، اما چیزی که به من انگیزه می‌دهد کاری است که هر روز دارم انجام می‌دهم. من از کار روزمره‌ام لذت می‌برم و هرگز به چیزهای بد فکر نمی‌کنم. همیشه مثبت‌اندیش بوده‌ام و سعی کرده‌ام که خونسردی‌ام را حفظ کنم. ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.