مدیرعامل باشگاه استقلال‌ اهواز گفت: فکر می‌کنم استقلال اهواز یک تجربه برای باشگاه‌های سراسر کشور شد تا این چنین بی‌تدبیرانه وارد لیگ برتر نشوند و بی‌گدار به آب نزنند.

کارون یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهارکرد: تیم‌مان بازی خوبی برابر پدیده ارائه داد و اگر از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم، حتی می‌توانستیم به پیروزی هم برسیم. در هر صورت شکست خوردیم و باید بگویم ما از ابتدای فصل این بدشانسی‌ها را داشته‌ایم و از یک تیم جوان هم بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت.

* همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنیم

وی با بیان این‌که تیم‌مان برای بازی با پدیده دیر به مشهد رسید، افزود: به هر حال مشکلات مالی در کسب نتایج‌مان بسیار تاثیرگذار است و تیم ما همچنان با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند. تیم ما ۱۴ فروردین‌ماه به مشهد پرواز داشت، در حالی که یک روز قبل موفق شدیم پول تهیه کنیم، در صورتی که تیمی که بخواهد به مشهد برود از یک هفته قبل از آن باید هتل و بلیت‌های پرواز آن آماده باشد. به هر حال ما حتی امکانات این چنینی را هم نداریم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: استقلال اهواز از خیلی از امکانات اولیه که یک تیم برای شرکت در لیگ حرفه‌ای باید برخوردار باشد، محروم است. اعتقاد من این است یک تیم نباید به لیگ برتر بیاید مگر این‌که امکاناتی نظیر زمین را دارا باشد و مشکل مالی هم نداشته باشد.

* بومی‌گرایی خیلی دیر در تیم اتفاق افتاد

وی خاطرنشان‌کرد: امسال واقعا مشکلات مالی ما حاد بود و البته این اواخر با توجه به این‌که بازیکنان‌مان بومی شده‌اند، مشکلات‌مان خیلی کمتر شده است ولی این بومی‌گرایی خیلی دیر در تیم اتفاق افتاد و اگر از ابتدای فصل این اتفاق می‌افتاد، این همه مشکل پیدا نمی‌کردیم و شاهد اعتصاب هم نبودیم و مطمئن باشید اکنون هم جایگاه استقلال‌اهواز این جای جدول نبود.

* استقلال اهواز تجربه‌ای برای سایر باشگاه‌های کشور شد

یعقوبی گفت: به هر حال این اتفاق افتاده است و مرور گذشته تاثیری ندارد، البته برخی مواقع خوب است که گذشته یادآوری شود و از آن درس گرفت تا تجربه شود. فکر می‌کنم استقلال اهواز یک تجربه برای باشگاه‌های سراسر کشور شد تا این چنین بی‌تدبیرانه وارد لیگ برتر نشوند و بی‌گدار به آب نزنند. ارزش ندارد یک سال وارد لیگ برتر شد و بعد دوباره به لیگ پایین‌تر بازگشت.

*تا آخرین لحظه از حیثیت فوتبال خوزستان دفاع می‌کنیم

وی خاطرنشان‌کرد: به نوعی می‌توان گفت که سقوط ما مسجل شده است؛ در بازی با استقلال تهران که داور گل ما را در نظر نگرفت و سه امتیاز را از دست دادیم، همان جا تقریبا به سقوط نزدیک شدیم. به هر حال برای این‌که لیگ کشور صدمه نبیند و آبروی استان نرود، مطمئن باشید بازیکنان‌مان با جان و دل تا آخرین لحظه در لیگ برتر بازی خواهند کرد و از حیثیت فوتبال استان و باشگاه استقلال اهواز دفاع می‌کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال اهواز گفت: مطمئن باشید تیم ما در بازی‌های آینده نیز باز هم برد خواهد داشت. این‌که سقوط‌مان مسجل شده است، اصلا انگیزه ما را کم نمی‌کند و بازیکنان ما دوست دارند خودشان را نشان دهند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.