رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال از حضور رئیس کمیسیون پزشکی فیفا در ایران در تاریخ ۶ اردیبهشت خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، زهره هراتیان درباره تست پزشکی بازیکنان لیگ برتر گفت: طبق روال قبلی این تست‌ها انجام می‌شود، البته ما امسال تست‌هایی را نیز برای مربیان در نظر گرفتیم که برای کادر فنی تمام تیم‌ها الزامی است. همچنین قرار است کلاس‌هایی را برای پزشک‌های تیم‌ها نیز برگزار کنیم.

وی در رابطه با شایعه مصرف الکل و مواد مخدر توسط بازیکنان فوتبال افزود: بررسی این مسائل برعهده ما نیست، البته قرار شد که با مسئولان جلساتی را برگزار کنیم تا راهکار مناسب را برای این مسئله پیدا کنیم.

هراتیان گفت: متاسفانه در برخی از کشورهای عربی مرسوم شده که به برخی از بازیکنان مواد محرک داده می‌شود. همچنین در برخی از باشگاه‌های اروپایی نیز دخانیات یکی از منبع‌های درآمدی محسوب می‌شود که البته در ایران چنین اتفاقی نمی‌افتد.

رئیس کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: قرار شده رئیس کمیته پزشکی فیفا در تاریخ ۶ اردیبهشت برای افتتاح مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال به ایران سفر کند.

هراتیان در خصوص کمک فیفا به مرکز پزشکی فدراسیون فوتبال گفت: قرار است فیفا معادل این مبلغ به ایران تسهیلات پزشکی بدهد، البته چیزی که اینفانتیو به ما قول داد این بود که از فدراسیون پزشکی حمایت‌های لازم انجام شود.

وی در خصوص شایعه دوپینگ سه بازیکن پرسپولیس که چندی پیش در فضای مجازی مطرح شد، گفت: اصلا چنین چیزی صحت ندارد و هم ما و هم نادو چنین مسئله‌ای را تکذیب کردیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.