سرمربی جدید چلسی ابراز امیدواری کرد بتواند همراه این تیم افتخارات بیشتری در کارنامه ورزشی خود ثبت کند و در این تیم موفق شود.

به گزارش ایسنا، چلسی سرانجام مربی فصل بعد خود را انتخاب کرد. در حالی که تاریخ این باشگاه به نوعی با مربی‌های ایتالیایی عجین شده و افرادی چون دی‌ماتئو و آنچلوتی با این تیم به قهرمانی در لیگ قهرمانان و لیگ برتر رسیده‌اند، این بار نیز یک مربی ایتالیایی به عنوان سرمربی چلسی انتخاب شد تا یادآور خاطرات خوبی برای هواداران این باشگاه باشد.

آنتونیو کونته که در یوونتوس افتخارات زیادی در کارنامه خود داشت، هدایت ایتالیا را بعد از جام جهانی برزیل بر عهده گرفت و جانشین پراندلی شد. او بعد از یورو ۲۰۱۶ از سمت خود کنار می‌رود تا بار دیگر مربی یک تیم باشگاهی شود.

کونته بعد از انتخاب به عنوان سرمربی چلسی به سایت این باشگاه گفت: هیجان زیای برای کار در چلسی دارم. فعلا به اینکه سرمربی تیم ملی ایتالیا هستم به خود می‌بالم و تنها شغلی جذاب چون هدایت تیمی به عنوان چلسی می‌توانست باعث شود تا روی به کارکردن در رده باشگاهی بیاورم. در انتظار این هستم که در اولین جلسه تمرینی با بازیکنان آشنا شوم و کارمان را شروع کنیم. چلسی تیمی بزرگ است که همه در جهان نتایج آن را دنبال می کنند و دوست دارم افتخارات بیشتری را با چلسی در رده باشگاهی کسب کنم.

سرمربی ایتالیایی در ادامه گفت: خوشحالم این توافق نهایی شده و دیگر شایعات از بین رفته‌اند. اکنون تمام فکر من معطوف به تیم ملی ایتالیا است تا بتوانیم در یورو موفق باشیم و بعد از آن به چلسی فکر خواهم کرد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.