استقلال سرانجام برخلاف میل باطنی اش در عید با استقلال به سوئد رفت و هنوز هم دلش به این سفر نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛استقلالی ها که از۶ ماه پیش برای بازی با هاماربی سوئد قرارداد امضاء کرده بودند و مظلومی هم در آنزمان برای این سفر اعلام آمادگی کرده بود ، با نزدیک شدن به زمان سفر هر بار بهانهای برای نرفتن تراشید اما قرارداد سفت و سختی که طرف سوئدی بسته بود به استقلالیها اجازه لغو سفر را نداد .

مظلومی که سرانجام با تیمش به این سفر رفت ،قبلاز بازی با تیم هاماربی هم در گفت و گو با سایت باشگه همچنان کلی گلایه و بهانهبرای این بازی داشت. او ابتدا از چندشقه بودن تیمش گفت:«برای این سفر بازیکنانیچون رحمتی و برهانی را به همراه نیاوردیم. جابر انصاری مصدوم بود. دفاع وسط نداریمو امید ابراهیمی هم که در تیم ملی است. تازه مگویان هم که با تیم ملی ارمنستان رفتهاست. من نمی دانستم اما بازی اینجا روی چمن مصنوعی است و می ترسم که بچه ها مصدومشوند و برای همین تصمیم گرفتم خسرو را که هنوز آماده نیست برای دقایقی کوتاه بهزمین بفرستم. باید سعی کنیم مصدوم ندهیم. ولی به هر حال فوتبال است دیگر . با تیمیاروپایی بازی می کنیم و نیامدیم تفریح.»

او درباره شریط اردوی سوئد هم گفت:«من راضینیستم.هتل مان که خوب نیست. البته هتل اولیه خوب بوده اما این هتل خیلی خوب نیست.از شرایط تغذیه بچه ها هم راضی نیستم.اینجا هم سرد است و دیروز که برف می آمد.البته قدم ان خوب بوده و امروز برفی نیست. ما اگر به این سفر آمدیم قطعا برایهواداران ایرانی مان بوده. شنیدم هواداران مان از کشورهای اطراف بلیت خریدند و برنامهریزی کردند و آمدند. ایرانی های خارج از کشور رنگ برای شانخیلی فرق ندارد واستقلال را در این بازی مثل تیم ملی تشویق می کنند. ایران بیش از ۵هزار ایرانیدارد و همین حالا هم در هتل تیم را تنهانمی گذارند. به هر صورت تلاش می کنیم دربازی با هاماربی شرمنده مردم خوب مان نشویم.»

استقلال در صورت کنسل کردن این سفر تا ۳۰۰ هزار یورو باید با باشگاه سوئدی غرامتمی داد.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )