کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

دومین جلسه تمرینی تیم ملی فوتبال ایران در سال جدید برگزار شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، ملی پوشان فوتبال ایران که خود را آماده دیدار برابر هند می کنند صبح امروز (دوشنبه) در ورزشگاه آزادی به مدت ۹۰ دقیقه تمرین کردند.

این تمرین با توجه به نزدیک شدن به دیدار روز پنجشنبه به مرور کارهای تاکتیکی اختصاص داشت تا کارلوس کی روش بتواند بررسی نهایی خود را درباره وضعیت بازیکنان انجام دهد.

پس از انجام کارهای مقدماتی که شامل گرم کردن با توپ و بدون توپ می شد، بازیکنان در گوشه ای از زمین به استارت سریع و کوتاه زیرنظر مربی بدنساز تیم ملی پرداختند.

پس از آن تمرینات وارد فاز تاکتیکی شد و بازیکنان راه های دفاع و حمله به سمت دروازه را تمرین کردند.

پس از پایان این بخش با اضافه شدن بیرانوند، اخباری و مظاهری بازیکنان در نیمه زمین به بازی درون تیمی پرداختند.

علیرضا جهانبخش و کریم انصاری فرد در تمرین امروز حاضر نبودند. علیرضا جهانبخش پس از پایان وظایف باشگاهی اش در آلکمارک هلند به اردوی تیم ملی پیوسته، اما بنا به صلاحدید کادر فنی تیم ملی همزمان با تمرین امروز در هتل آزادی استراحت کرد. کریم انصاری فرد دیشب برای پانیونیوس یونان به میدان رفت. او پیش از دیدار برابر هند به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد.

دیدار تیم های ملی ایران و هند روز پنجشنبه از ساعت ۱۹:۰۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می شود. تماشای این بازی برای هواداران تیم ملی رایگان خواهد بود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.