هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان معتقد است که در بازی مقابل هند از پیش برنده نخواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، امید ابراهیمی پیش از آغاز تمرین امروز (دوشنبه) تیم ملی با تبریک سال نو و آرزوی سلامتی برای همه ایرانیان اظهار داشت: هفته گذشته تمرینات خوب و شادی را دنبال کردیم و از امروز تمرینات تیم ملی دوباره آغاز شده است. تمام بازیکنان به اردو آمده‌اند و کامل شده‌ایم. باید تا بازی با هند و عمان تمرینات خوبی را پشت سر بگذاریم تا در این بازی‌ها به هدفی که داریم برسیم.

وی درباره دعوت شدن بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی گفت: همیشه فضای تیم ملی همین بوده و همین‌طور خواهد بود. همه دوست دارند به تیم ملی کمک کنند و جوانان هم خوب کار می‌کنند. امیدوارم مانند همیشه با این نوع تمرینات بتوانند به تیم ملی کمک کنند. خوشبختانه همه در تمرینات تلاش می‌کنند و انگیزه دارند تا کار کرده و به کمک تیم ملی بیایند.

هافبک تیم ملی کشورمان در خصوص دیدار مقابل هند و اینکه ایران بازی ساده‌ای را پیش رو خواهد داشت، گفت: از حالا نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد. فوتبال غیرقابل پیش‌بینی بوده و بارها دیده‌ایم که بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم مقابل تیم‌های ضعیف‌تر نتیجه نمی‌گیرند. همه چیز در مستطیل سبز مشخص خواهد شد و اینکه چه کسی برنده می‌شود مشخص نیست. ما نباید خودمان را مقابل هند از پیش برنده بدانیم بلکه باید تلاش کنیم نکاتی را که کی‌روش می‌گوید، مدنظر قرار دهیم تا بتوانیم از زمین برنده بیرون بیاییم.

ابراهیمی در خصوص مشکلات زمین تمرین تیم ملی که با حضور در ورزشگاه آزادی حل شده است، گفت: در خصوص زمین باید بگویم تیم ملی باید همیشه امکانات خوبی داشته باشد و زمینی مختص به تیم ملی تهیه شده و تیم ملی همیشه تمرینات خود را بدون دردسر برگزار کند. خوشبختانه اکنون بهترین زمین چمن ورزشگاه آزادی است که در اختیار تیم ملی قرار گرفته است. امیدوارم مسئولان تلاش کنند تا دغدغه‌ای در این خصوص نداشته باشیم.

وی درباره اینکه بازی تیم ملی مقابل هند و عمان مانند دیدارهای پرسپولیس و استقلال رایگان اعلام شده و تماشاگران می‌توانند این بازی را به راحتی تماشا کنند، گفت: هواداران همیشه یار و یاور تیم ملی بوده‌اند و وقتی نام تیم ملی می‌آید رنگ‌ها و قرمز و آبی معنایی ندارند. در تیم ملی همه به پرچم کشور عرق دارند. این بار هم امیدوارم که مردم تیم ملی را کمک خواهند کرد و مثل همیشه حمایت لازم را خواهند داشت تا ما هم با بازی خوب و پیروزی آنها را خوشحال کنیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.