سرمربی بارسلونا نتایج تیم‌های انگلیسی در لیگ قهرمانان را با توجه به بازیکنانی که در اختیار دارند ضعیف می‌داند.

به گزارش ایسنا و به نقل از مارکا، بارسلونا چهارشنبه شب در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان سه بر یک آرسنال را شکست داد و به مرحله بعد صعود کرد. نیمار لوییس سوارس و لیونل مسی گل های بارسلونا را به ثمر رساندند. لوییس انریکه پس از بازی گفت: در نیمه نخست حریف چند بار به ما ضربه زد اما توانستیم آن ها را متوقف کنیم و جریان بازی را در نیمه دوم به طور کامل تغییر دادیم.

بارسلونا برای نهمین بار پیاپی به دور یک چهارم صعود کرد. سرمربی آبی اناری ها در این باره اظهار کرد: این تنها آمار است. نمی دانم چه تیمی بیشتر از ما توانسته است این کار را کند. این رکورد نشان دهنده وضعیت خوب تیمی ما است که به خاطر آن احساس غرور می کنیم.

او در مورد رقیب بارسلونا در مرحله یک چهارم گفت: تنها تیمی که دوست ندارم با آن رو به رو شوم بارسلونا است و آن هرگز اتفاق نخواهد افتاد.

انریکه از عملکرد دروازه‌بان هایش تمجید کرد و افزود: همه دروازه بان هایم را دوست دارم. آن ها در بازی تیم نقش تعیین کننده‌ای دارند و دروازه‌بان های کاملی هستند. به همین خاطر با آن ها قرارداد امضا کردیم.

سرمربی اسپانیایی درمورد حذف تیم های انگلیسی گفت: آن ها با توجه به بازیکنانی که داشتند نتوانستند نتیجه مناسبی کسب کنند. تعجب می کنم منچسترسیتی برای اولین بار است که به مرحله یک چهارم صعود می کند.

او درباره عملکرد سه مهاجم خود (مسی نیمار و سوارس) گفت: تنها توانایی هایی فردی آن ها موقعیت های گل را به وجود نمی آورد بلکه یک تیم پشت آن ها است که توپ را در بهترین موقعیت ممکن به آن ها می رساند. بین این سه نفر و تیم صمیمیت زیادی وجود دارد.

سرمربی بارسلونا از صعود بایرن مونیخ به دور بعد با هدایت پپ گواردیولا خوشحال است. او در این باره افزود: آن ها شایسته حضور در مرحله یک چهارم نهایی بودند. قرعه سختی داشتند چون حریف آن ها یوونتوس نایب قهرمان فصل پیش بود. فصل پیش ما مجبور شدیم همه تیم های قهرمان را شکست دهیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.