کاپیتان آبی‌پوشان شهر منچستر مصاف حساس تیمش برابر همشهری قرمزپوش را از دست داد و علاوه بر آن در هیچ یک از بازی‌های یک ماه آینده سیتی به میدان نخواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ منچسترسیتی برای شکستن طلسم ناکامی‌هایش جهت صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا بهای سنگینی پرداخت، چرا که مدافع میانی و کاپیتانش وینسنت کمپانی را به دلیل مصدومیتی شدید برای مدتی طولانی از دست داد.

کمپانی در جریان تساوی بدون گل شب گذشته (چهارشنبه) منچسترسیتی برابر دیناموکیف در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ناحیه ساق پا مصدوم شد و لنگان لنگان میدان را ترک کرد.

طبق گفته مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی من‌سیتی، کمپانی حداقل یک ماه از میادین دور خواهد بود و این بدان معناست که او در حساس‌ترین مقطع فصل قادر به همراه آبی‌پوشان شهر منچستر نخواهد بود.

به این ترتیب مدافع بلژیکی من‌سیتی قطعاً بازی یکشنبه هفته آینده تیمش برابر منچستریونایتد را از دست خواهد داد، دیداری که پیروزی در آن برای زنده ماندن شانس قهرمانی شاگردان پیگرینی در این فصل از لیگ برتر انگلیس حیاتی است. او همچنین بازی ماه آینده تیمش در دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد.

علاوه بر این بازی‌ها، کمپانی بازی‌های تیمش برابر بورنموث و وست‌بروموویچ را قطعاً از دست می‌دهد و احتمال اینکه به مصاف با چلسی در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۷ فروردین) نرسد هم زیاد است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.