مهاجم گلزن پاری سن ژرمن فصل آینده در لیگ جزیره بازی خواهد کرد و گفته می‌شود او از بین آرسنال و منچستریونایتد تیم جدید خود را انتخاب خواهد کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، زلاتان ابراهیموویچ که این فصل همراه پاری سن ژرمن قهرمان شد، در لیگ‌های فرانسه، ایتالیا و اسپانیا بازی کرده است ولی هنوز فرصت بازی در لیگ برتر را نداشته و با توجه به پا به سن گذاشتن و اتمام قراردادش با تیم فرانسوی، این بازیکن از جدایی از پاریس خبر داده است تا احتمال پیوستن او به لیگ جزیره زیاد شود.

ابراهیموویچ اکنون ۳۴ سال دارد و به صورت معمول باید سال‌های پایانی فوتبالش را طی کند اما اینکه او بتواند به لیگ جزیره برود احتمال کمی است ولی درخشش او در بازی‌های اخیر تیمش و اعلام این موضوع که می‌خواهد از پاریس جدا شود، باعث شده است تا حضور او در لیگ جزیره محتمل شود.

با این حال، «رایولا» مدیربرنامه‌های زلاتان می‌گوید که تا پایان این فصل، زلاتان تیم پاری سن ژرمن را ترک نمی‌کند و لیگ برتر یکی از گزینه‌های اصلی بازی اوست.

رایولا می‌گوید: او مسلما تا پایان فصل در پاری سن ژرمن می‌ماند. او می‌خواهد با پاریسی‌ها باشد و آنها هم او را می‌خواهند. ما رابطه بسیارخوبی با باشگاه داریم. او در ژانویه تیم را ترک نمی‌کند. من خیلی دوست دارم که او را در لیگ برتر ببینم. فکر می‌کنم لیگ جزیره برای قدرت، توانایی‌ها و تکنیک او ساخته شده است و استادیوم‌ها هم فضای بسیارخوبی دارند که نشان از فوتبال واقعی دارد. البته این برای زلاتان خیلی سخت است که برای اولین بار بازیکن آزاد محسوب شود، به همین خاطر تیم‌های بسیاری هستند که هر روز تمایلشان را برای به خدمت گرفتن او نشان می‌دهند.

وی می‌افزاید: ما پیشنهادهای زیادی را در دست داریم اما او هنوز تصمیمی نگرفته است. آیا او به جزیره می‌رود؟ در ذهن، بله چون او بازیکن آزاد می‌شود و به هر جا که دلش بخواهد می‌تواند برود و تیم‌های زیادی هم به او علاقه نشان داده‌اند اما اینکه در پایان فصل چه تصمیمی می‌گیرد واقعا نمی‌دانم.

زلاتان این هفته توانست قهرمانی در لیگ فرانسه را به دست آورد. او ۱۵ فصل است که فوتبال بازی می‌کند و در این مدت به ۱۳ قهرمانی در لیگ رسیده است که یک رکورد محسوب می‌شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.