مهاجم آرژانتینی تیم فوتبال اینترمیلان به دلیل آسیب‌دیدگی در بازی هفته جاری تیمش، برای یک ماه از همراهی نراتزوری محروم شد و یکی از بازی‌های حساس تیم تحت‌هدایت روبرتو مانچینی را از دست داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، باشگاه اینتر با تأیید مصدومیت مائورو ایکاردی که در بازی شنبه شب برابر بولونیا دچارش شد، اعلام کرد این مهاجم آرژانتینی برای یک ماه از میادین دور خواهد بود و به طور حتم بازی حساس تیمش برابر رم را از دست خواهد داد.

طبق اعلام کادر پزشکی باشگاه اینتر، ایکاردی ۲۳ ساله در جریان بازی برابر بولونیا که با پیروزی ۲ بر یک نراتزوری خاتمه یافت، از ناحیه رباط میانی زانو دچار کشیدگی شده است. این در حالی است که اینتر شنبه هفته آینده در هفته سی‌ام سری A میهمان رم رده سومی است، دیداری که نتیجه آن می‌تواند تأثیر به سزایی در محقق شدن هدف شاگردان روبرتو مانچینی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده داشته باشد.

گزارش رسانه‌های ایتالیایی حاکی از آن است که مصدومیت ایکاردی او را برای یک ماه خانه‌نشین خواهد کرد، اما این احتمال وجود دارد که او بتواند زودتر از این هم به میادین برگردد.

ایکاردی در این فصل از سری A، برای اینتر ۲۶ بازی انجام داده و ۱۲ گل به ثمر رسانده است. آبی‌و‌مشکی‌پوشان شهر میلان در حال حاضر با ۵۴ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند و برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا باید در ۹ هفته باقیمانده خودشان را به رده سوم که در حال حاضر در اختیار رم ۵۹ امتیازی است، برسانند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.