رئیس فدراسیون فوتبال ایران گفت: کاندید انتخابات نمی شوم چرا که ماندنم در فوتبال به فوتبال ضربه می زد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی کفاشیان پس از خروج از فدراسیون فوتبال در رابطه با حضور در انتخبات این فدراسیون گفت: من در این انتخابات شرکت نخواهم کرد. حالا فضا برای دیگران باز است تا بیایند.

وی در رابطه با تغییر اساسنامه افزود: اساسنامه در هر صورت باید مورد تایید قرار بگیرد و قانون در این خصوص تصمیم گیرنده است. با این حال ماندن من به فوتبال ضربه می زد و به همین خاطر این تصمیم را گرفتم.

وی تاکید کرد: من که نباید تاکید به ماندن در فوتبال کنم و فوتبال باید به من اصرار کند تا بمانم.

کفاشیان در خصوص اینکه اگر شما می ماندید امکان تعلیق فدراسیون وجود داشت گفت: این تحلیل شماست و فکر نمی کنم تعلیقی در کار بود.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: موانعی در فوتبال وجود دارد و تا چه زمانی این دعواها باید ادامه پیدا کند.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به عدم حضور در انتخابات، شما از چه کسی حمایت خواهید کرد، گفت: من به عنوان نایب رئیس سردار آجرلو و تاج انتخاب شدم البته خود آنها من را انتخاب کردند.

کفاشیان در پاسخ به این پرسش که آیا آنهایی که می خواستند شما در فوتبال حضور نداشته باشید به هدف‌شان رسیدند، گفت: من از فوتبال حذف نمی شوم. هم در ای اف سی هستم و هم در موارد مختلف حضور دارم.

وی تاکید کرد: خود علی کفاشیان پروژه خط خوردن از فوتبال را رقم زد. من ۸ سال در فوتبال بودم و خسته شدم و دیگر توان ندارم و امیدوارم افرادی بیایند که به ما کمک کنند.

کفاشیان در رابطه با جلسه وزارت ورزش و سازمان بازرسی تاکید کرد: به هر حال اساسنامه باید مورد تصویب قرار بگیرد و جلسه رسیدگی به آن انجام شود.

وی افزود: من به هدفم رسیدم و نتایج خوب و قابل قبولی را در آسیا کسب کردم اما اگر می خواستم نیاز به حمایت داشتم.

کفاشیان در پایان در رابطه با تصویب اساسنامه گفت: به هر حال ادامه همکاری و تصویب اساسنامه باید قانونی باشد و آنها نیز حرف قانونی می زنند.

نظر کاربران را اینجا ببینید. ( تعداد نظرات: ۳ )