روزبه چشمی می گوید برای او یک روز هم یک روز است و می خواهد زود جراحی کند.

داریوش سعیدی-خبرگزاری خبرآنلاین؛ روزبه چشمی، ستاره جوان استقلال در بازی پدیده در یک صحنه ساده، مصدوم شد. او همان صدایی را در زانویش شنید که بعضی از ستاره های فوتبال ایران شنیده بودند؛ گل سر سبدشان هم مجتبی جباری بود و محرم نوکیا بود. روزبه چشمی هم چند ثانیه بعد از آن صحنه، فهمید که اتفاق تلخی برایش افتاده است و نمی تواند حالا حالاها بازی کند. پس از بازی، استقلالی ها همه تلاش کردند به این بازیکن آرامش بدهند. روزبه، دیروز هم حال و روز بدی داشت و اکثر مربیان استقلال با او حرف زدند، از مظلومی بگیرید تا مجید صالح. او در کنار ناراحتی مفرطش، انگیزه زیادی هم برای بازگشت داشت. مربیان استقلال به او گفتند: «تو فقط ۲۲ سال سن داری. سنت بالا نیست. اگر ۳۰ سالت بود شاید دیگر نمی توانستی برگردی ولی الان ۲۲ ساله هستی و برمی گردی و سال ها هم بازی می کنی. این اتفاق ها برای هر فوتبالیستی می افتد.»

روزبه هم نشان داد که با انگیزه است. او به مربیان استقلال گفت: «نمی خواهم یک هفته که هیچ، یک روز را هم از دست بدهم. برای یک روز هم، یک روز است. دوست دارم هر چه زودتر جراحی کنم و برگردم.» یکی از مربیان استقلال می گوید: «روزبه واقعا پسر شجاعی است و ما این را از حرف هایش فهمیدیم. او آزمایش های لازم را داده و به محض قطعی شدن جراحی اش، در اولین زمان ممکن زانویش زیر تیغ جراحی می رود.» البته پزشک ها به روزبه گفته اند که اول باید ورم پایش به طور کامل بخوابد و شاید این نزدیک به یک هفته زمان ببرد. احتمالا زمان جراحی این بازیکن هفته آینده خواهد بود.

مصدومیت روزبه باعث شد تا حتی اعضای کادر فنی استقلال، حرف هایی درباره برنامه ۹۰ بزنند. دیروز آنها می گفتند که باور کرده اند این برنامه نحس است و اکثر بازیکنانی که به این برنامه می روند یا افت می کنند و یا اتفاقی برایشان می افتد. حتی آنها این موضوع را به روزبه هم گفتند که البته این بازیکن گفت کاری به این حرف ها ندارد و دوست دارد هر چه سریعتر مراحل درمانی اش را شروع کند و به پایان برساند. تعدادی از بازیکنان استقلال هم دیروز با روزبه چشمی تماس گرفتند و به این بازیکن روحیه دادند. حتی همبازی های او در تیم ملی امید هم در تماس با این بازیکن برای او آرزو کردند که هر چه زودتر به زمین فوتبال برگردد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.