سرمربی تیم فوتبال پدیده می‌گوید تیمش در این بازی وقت کشی نکرده و او با وقت کشی مخالف است.

به گزارش ایسنا، رضا مهاجری پس از تساوی تیمش برابر استقلال گفت: ما نود دقیقه هم پای استقلال دویدیم و متاسفم که بازی گل نداشت و مطمئنم اگر بازی گل داشت، کیفیت بازی بهتر می شد.

وی درباره وقت کشی تیمش در این بازی گفت: کجا وقت کشی کردیم؟ چقدر این مسائل که شما می گویید وقت بازی را گرفت؟ من با وقت کشی مخالفم. وقتی ۵ بازیکن من نیستند نمی توانم ریسک کنم. ما به دنبال حفظ توپ بودیم. موقعیت چندانی به استقلال ندادیم و در نظر بگیرید که استقلال همه مهره هایش را داشت. ضدفوتبال با فوتبال دفاعی فرق دارد. ما فضا به حریف ندادیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تعویض بادامکی با تاخیر انجام شد، بیان کرد: من در جریان این مسئله نبودم. به رغم احترامی که برای شما قائلم باید بگویم، که تیمی مثل ما با هزار مشکل در آزادی فوتبال خوبی ارائه کرده ولی شما این را نمی‌بینید و اینکه روشنگر دو دقیقه فلان کار کرده را می‌بینید. اینجا به بازیکنان من دارید کم لطفی می کنید و خوب است این را هم که چقدر ما موقعیت داشتیم و خوب بازی کردیم ببینید.

سرمربی تیم پدیده درباره پرسینگ تیمش در این دیدار بیان کرد: ما به دنبال برد بودیم. وقتی توپ را از دست می دادیم پرس را شروع می کردیم. امروز خیلی زحمت کشیدیم. دو مدافع من با سر بانداژ شده وارد زمین شدند. دو دفاع وسط ما با ۱۵ بخیه روی سر و یکی با ۸ بخیه زیر ابرویش بازی کرد.

وی درپاسخ به شش هفته شکست ناپذیری تیمش گفت: من نگران امروز بودم بابت بازیکنانی که نداشتم. به دلیل اینکه ما ناصحی و عباسی را نداشتیم شکل بازی ما فرق داشت. گل نخوردن یک روحیه است و می توانیم کار کنیم و شرایط را بهتر کنیم.

مهاجری درپاسخ به این سوال که آیا توپ استقلالی‌ها از خط رد شده بود، گفت: از زاویه دید ما معلوم نبود. اگر گل می شد، دوستان ما را تحت فشار می گذاشتند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تیمش با اسکورت ورزشگاه را ترک کرد؟ گفت: تیم ما یک دور امروز کل ورزشگاه را چرخید. ماموران گفتند از این طرف بروید و ما هم رفتیم. من درباره مسائل فنی صحبت می‌کنم.

سرمربی تیم پدیده درباره داوری این دیدار گفت: من مشکلی روی داوری ندیدم. می شد حتی چند کارت هم به بازیکنان تیم حریف بدهد. من به تیم خودم توجه می کنم و اینکه پرسپولیس و تراکتورسازی خوشحال می شوند را نمی‌دانم چه بگویم ولی امیدوارم استقلال قهرمان شود.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.