سرمربی پاری سن ژرمن به ستایش از عملکرد شاگردانش پرداخت و تاکید کرد در دیدار تیم او برابر چلسی عدالت فوتبالی برقرار شده است.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، پاری سن ژرمن که در دیدار رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر چلسی به پیروزی رسیده بود، در دیدار برگشت که در لندن برگزار شد توانست پیروزی خود را تکرار کند و با شایستگی به جمع هشت تیم برتر راه پیدا کند.

لوران بلان از پیروزی ارزشمندی که تیمش برابر چلسی بدست آورده بسیار خوشحال است و مانند همتای هلندی خود اعتراف کرد تیم شایسته تر، به دور بعد راه پیدا کرده است. او گفت: بر این باور هستم که عدالت فوتبالی به درستی اجرا شد. پاری سن ژرمن بازی بهتری را نسبت به چلسی به نمایش گذاشت و شایسته پیروزی در این دیدار بزرگ بود. تیم حریف را دست‌کم نگرفتیم و نهایت تلاش خود را برای پیروز شدن به کار گرفتیم. چلسی بازیکنان بزرگ در ترکیب خود داشت و مهم‌تر اینکه مربی بسیار باتجربه ای داشت ولی ما هم ثابت کردیم تیم بزرگی هستیم و این شایستگی را داریم که در جمع بزرگان حضور داشته باشیم.

ستاره پیشین تیم ملی فوتبال فرانسه ادامه داد: به استمفوردبریج آمده بودیم که دروازه چلسی را باز کنیم. به خوبی می دانستیم اگر گل نزنیم، شرایط بسیار سخت می شود و چلسی پیروز بازی خواهد شد. به همین خاطر گل نخست بازی را به ثمر رساندیم تا خیال‌مان راحت شود. در این دیدار سخت تنها به پیروزی و بازی هجومی فکر می کردیم. در نهایت به آنچه که می خواستیم دست پیدا کردیم. می خواهم به بازیکنان تیمم به خاطر بازی درخشانی که به نمایش گذاشتند، تبریک بگویم.

بلان درباره این سوال که آیا گل تساوی که چلسی به ثمر رساند او را نگران نکرد نیز پاسخ داد: اطمینان داشتم تیمم می تواند کنترل بازی را بدست بگیرد. به همین خاطر دلیلی برای نگرانی وجود نداشت. بازی بسیار جذاب و زیبا بود. هیچ کدام از دو تیم محتاطانه و با ترس بازی نکردند و در نهایت این ما بودیم که با شایستگی به دور بعد راه پیدا کردیم.

سرمربی پاری سن ژرمن در پایان سخنانش درباره آسیب دیدگی دیگو کاستا گفت: به خوبی می دانستیم که او بازیکن بزرگ و خطرناکی است. آسیب دیدگی این بازیکن باعث شد تیم برتر میدان شویم و از طرفی، قدرت خط حمله چلسی کم شود. با این حال باید بگویم با کاستا هم چلسی را شکست می دادیم.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.