مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که تیم فوتبال این باشگاه کار سختی برای قهرمانی در لیگ برتر دارد.

سعید آذری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شایعه قطعی شدن برگزاری بازی‌های تیم‌های ایرانی و عربستانی در کشوری ثالث که از سوی غلامرضا بهروان اعلام شده است، گفت: تا چیزی به صورت کتبی به ما اعلام نشود، در این خصوص اظهارنظری نمی‌کنیم.

وی درباره اینکه علی کفاشیان راهی مالزی شده و گویا خبر رسیده تصمیم AFC برای بازی تیم‌های ایرانی با عربستانی در کشوری ثالث قطعی است و غلامرضا بهروان هم در این خصوص اظهارنظر کرده است، اظهار داشت: من این چیزها را نمی‌دانم. تمام تمرکز من و همکاران روی نتایج تیم خودمان است. ما وضعیت تیم را بررسی کرده و توانستیم به نتایج خوبی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در پاسخ به این سؤال که امیرعبداللهیان، معاون وزیر امور خارجه، محمود گودرزی، وزیر ورزش‌وجوانان، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه‌ها جلسه داشتند و در این جلسه تأکید شد همه بازی‌ها باید در ایران برگزار شود و نباید عقب‌نشینی کرد و حالا چرا رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ قبل از رسمی شدن تصمیمی اعلام کرده بازی‌ها در کشوری ثالث برگزار می‌شود، گفت: این مسائل مربوط به سیاست‌های کلان است که همین آقایان (مسئولان فدراسیون فوتبال) باید آن را پیگیری کند، نه ما. هر تحلیلی که انجام شود و هر تصمیمی که بگیرند، ما آن را انجام خواهیم داد.

آذری در خصوص اینکه اگر تصمیم قطعی شود ذوب‌آهن بازی‌های خود را با تیم النصر در کجا برگزار خواهد کرد، گفت: این موضوع بستگی به خیلی چیزها دارد، اما اولین بازی ما با النصر عربستان دوم اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد که ما ترجیح می‌دهیم در تاجیکستان بازی کنیم و اگر چنین تصمیمی قطعی شود این کشور را به عنوان میزبان اعلام خواهیم کرد.

وی درباره وضعیت باشگاه ذوب‌آهن در هفته‌های رو به پایان لیگ برتر، تأکید کرد: خدا را شکر همه چیز خوب است و بچه روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارند. ما هم پیگیری تعهدات هستیم و باید از بچه‌های ذوب‌آهن نه تنها فقط در رشته فوتبال، بلکه در همه رشته‌ها که برای این باشگاه افتخار کسب کرده‌اند، تشکر کنم. تشکر دیگری هم باید از همه انجام بدهم که سعه صدر داشتند و از یحیی گل‌محمدی و همکارانش هم بابت تلاشی که تاکنون کرده‌اند، ممنونم.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن با اشاره به نتیجه مناسبی که این تیم در لیگ قهرمانان آسیا گرفته است در خصوص اینکه آیا ذوب‌آهنی‌ها بازهم می‌توانند نتایج درخشان گذشته را در آسیا تکرار کنند، اظهار داشت: این موضوع بستگی به سیاست‌های کارخانه ذوب‌آهن دارد و اگر آنها حمایت‌های خود را ادامه دهند، ما هم برنامه‌ریزی خوبی برای موفقیت در آسیا خواهیم داشت.

آذری گفت: ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم که در لیگ برتر و جام حذفی به موفقیت برسیم و استراتژی تعیین شده ما، موفق شدن در هر دو جام است، اما برای قهرمان شدن در لیگ برتر کار سختی داریم. من هم اهل پیش‌بینی نیستم و نمی‌توانم در این خصوص پیش‌بینی کنم، اما توکل‌مان به خداست.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.