دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن با برتری تیم اصفهانی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های نفت تهران و ذوب آهن اصفهان با برتری یک بر صفر تیم اصفهانی به پایان رسید. تک گل بازی را احمد کامدار بعد از یک رفت و برگشت در ضربه ایستگاهی و در دقیقه ۳۷ بازی به ثمر رساند.

حواشی این دیدار به شرح زیر است:

- پیش از آغاز بازی یک دقیقه سکوت به مناسبت درگذشت مرحوم دارستانی مربی تیم نفت اعلام شد. همچنین یک بنر از سوی مسئولان ورزشگاه تختی به مناسبت درگذشت مرحوم دارستانی پشت نیمکت تیم نفت تهران نصب شده بود.

- تیم نفت در این دیدار به مناسبت درگذشت دارستانی با لباس یکدست مشکی به میدان رفت.

- در اواسط نیمه نخست این دیدار بر سر یک صحنه که داور آن را یک خطا به سود تیم ذوب آهن اعلام کرد، درگیری لفظی ای میان منصوریان و یحیی گل محمدی و سایر نیمکت نشینان دو تیم ایجاد شد که با وساطت طرفین کار به جاهای باریک کشیده نشد. نکته جالب آنجا بود که این صحنه پر حرف و حدیث در نهایت منجر به گل تیم ذوب آهن در دقیقه ۳۷ شد.

- پیش از آغاز نیمه دوم این دیدار نیمکت نشینان دو تیم نفت و ذوب آهن از یکدیگر دلجویی کردند. ابتدا محمد خرمگاه به سمت حسینی مربی تیم نفت رفت و با او صحبت کرد و بعد از آن منصوریان به سمت گل محمدی رفت و او را در آغوش گرفت و با او صحبت کرد. در همین زمان تماشاگران نفت علیه گل‌محمدی و حسینی شعار می دادند که با دخالت منصوریان این شعارها متوقف شد.

- چیزی حدود ۱۰۰ تماشاگر حامی تیم نفت تهران در ورزشگاه تختی به شدت در این دیدار تیم نفت را مورد تشویق قرار دادند و این درحالی بود که چیزی هم حدود چهل هوادار حامی تیم ذوب آهن در ورزشگاه حضور داشتند.

- در دقیقه ۶۲ این دیدار تیم نفت به یک گل دست یافت ولی داور قبل از شوت بوعذار با قبول نظر کمک خود، آفساید اعلام کرده بود.

- هواداران تیم نفت در اواخر این دیدار علیه گل‌محمدی شعار دادند و او را به ضد فوتبال متهم کردند.

- علیرضا منصوریان در اواخر بازی نسبت به عملکرد داوری اعتراضاتی را بیان کرد. اوج این اعتراضات در صحنه ای بود که نفتی ها معتقد بودند داور یک ضربه پنالتی به سود تیمشان اعلام نکرده است.

- حضور رجب زاده مهاجم تیم ذوب آهن با موهایی بلند و بسته دقایقی سوژه اصلی هواداران تیم نفت بود و آنها بازیکن تیم ذوب آهن را به تمسخر گرفتند.

- پس از پایان این بازی منصوریان به سمت کادر فنی و نیمکت نشینان تیم ذوب آهن رفت و به آنها خسته نباشید گفت. در همین زمان چند هوادار تیم نفت داور بازی را به پولکی بودن متهم کردند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.