کاربر عزیز فوتبالی‌ترین، به کمک شما نیازمندیم!

ما برای یک پروژه‌ی مرتبط با فوتبال، شدیداً نیازمند کسب بازخورد از گروهی از کاربران فوتبال‌دوست می‌باشیم. چنانچه تمایل دارید چند دقیقه‌ای از وقت‌تان را در اختیار ما قرار دهید، لطفاً از طریف «واتساپ» یا «تلگرام» برای شماره‌ی زیر یک پیام کوتاه ارسال‌کنید تا یکی از اعضای تیم فوتبالی‌ترین در اولین فرصت با شما تماس بگیرد. لطفاً همچنین کشور محل اقامت‌تان را به همراه زمان مناسب برای پاسخگویی برای‌مان بفرستید. پیشاپیش از همراهی و محبت شما سپاسگزاریم.

شماره‌ی تماس (واتساپ و تلگرام): 00447512109091

سرمربی توپچی ها بعد از تساوی برابر تاتنهام اعتراف کرد سرنوشت تیم او در لیگ جزیره بستگی به نتایجی است که دیگر تیم ها بدست می آورند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورتس، حساس ترین بازی هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید که این نتیجه بیشتر از هر تیمی به سود لسترسیتی صدرنشین بود.

آرسن ونگر در نشست خبری بعد از بازی اعتراف کرد شرایط برای قهرمانی تیمش بسیار سخت شده است. او گفت: سرنوشت ما در لیگ جزیره بستگی به نتایجی است که دیگر تیم های بدست می آورند. اجازه بدهید ببینیم در آینده چه تغییراتی اتفاق خواهد افتاد.

او ادامه داد: هیچ بازی آسانی نیست. هرچه به روزهای پایانی فصل نزدیک می شویم، شرایط سخت و سخت تر می شود. هیچ حریفی به دنبال امتیاز از دست دادن نیست و همه برای پیروزی به میدان می آیند.

سرمربی فرانسوی آرسنال در پایان سخنانش گفت: شرایط لسترسیتی در صدر جدول رده بندی بسیار خوب است. با پیروزی لسترسیتی اختلاف ما با صدر جدول رده بندی به هشت امتیاز افزایش می یابد و شرایط بسیار سخت خواهد شد.

در جدول رده بندی رقابت های لیگ برتر انگلیس، لستر سیتی با ۶۰ امتیاز در صدر قرار دارد. تاتنهام با ۵۵ امتیاز در جایگاه دوم است و آرسنال هم با ۵۲ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.