عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در سال ۸۶ اعلام کرد که کیومرث هاشمی به اعضای این کمیته اعلام کرده اساسنامه فدراسیون فوتبال به تصویب هیئت دولت وقت رسیده است.

حسن غفاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در واکنش به این موضوع که اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال در کمیته انتقالی به تأیید هیئت دولت نرسیده و این موضوع در روزهای اخیر حاشیه‌های زیادی به همراه داشته است، گفت: قبل از اینکه اساسنامه به فیفا ارسال شود و به تصویب این فدراسیون بین‌المللی برسد، از سوی هیئت دولت تأیید شده بود.

عضو کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال در سال ۸۶ ادامه داد: هرکدام از ما در کمیته انتقالی فدراسیون فوتبال، بنا به تخصص شرح وظایفی داشتیم. شما به من بگویید اینکه اساسنامه فدراسیون فوتبال پس از تهیه توسط کمیته انتقالی برای تأیید به دولت ارائه شود، وظیفه چه کسی بود؟

وی در مواجهه با این پاسخ که ارائه اساسنامه فدراسیون به هیئت دولت در شرح کیومرث هاشمی، سرپرست فدراسیون فوتبال و نایب رئیس سازمان وقت سازمان تربیت بدنی بوده است، اظهار داشت: آقای کیومرث هاشمی که آن زمان معاون سازمان تربیت بدنی بود، به ما گفت که اساسنامه اصلاح شده فدراسیون فوتبال توسط آقای علی‌آبادی، رئیس وقت سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس جمهور به هیئت دولت تقدیم و تأیید شده است.

غفاری تصریح کرد: در آن زمان آقایان علی‌آبادی و هاشمی رابطه نزدیکی با دولت داشتند. من و آقای خبیری که رابطه‌ای با دولت نداشتیم و نمی‌توانستیم اساسنامه را به هیئت دولت ارائه کرده و زمینه تصویب آن را فراهم آوریم. همان‌طور که گفتم آقای هاشمی اعلام کرد اساسنامه تأیید شده و مشکل خاصی وجود نداشته است.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.