اصفهان - مسعود حسن‌زاده، مهاجم تیم ذوب‌آهن اصفهان در بازی امروز این تیم مقابل لخویای قطر به صورت ویژه از سوی هواداران تیمش تشویق شد.

به گزارش خبرنگار مهر، حواشی دیدار تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و لخویای قطر در هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت ۱۸:۴۵ امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شده به شرح زیر است:

تیم ذوب‌‌آهن در این مسابقه مهرداد قنبری و محمدرضا عباسی، دو غایب قدیمی خود را در اختیار نداشت اما مشکلی از بابت استفاده از سایر بازیکنان خود نداشت.

هاشم بیک‌زاده، مدافع تیم ذوب‌آهن اصفهان امروز هم در ترکیب اصلی تیمش مقابل لخویای قطر حضور نداشت و به دلیل مصدومیت برای تیمش بازی نکرد.

تیم لخویا نیز در این مسابقه به دلیل مصدومیت، محمد مونتاری را در اختیار نداشت.

بالماضی، سرمربی تیم لخویای قطر که با توجه به نتایج نه‌چندان خوب و باخت خود مقابل ذوب‌آهن و الریان قطر در معرض اخراج قرار گرفته بود، در این مسابقه با استرس بسیاری در ورزشگاه حضور داشت.

بر خلاف اینکه پیش‌بینی می‌شد امروز محمدباقر صادقی، دروازه‌بان ذوب‌آهن مقابل لخویا باشد، یحیی گل‌محمدی باز هم از رشید مظاهری درون ترکیب اصلی تیمش استفاده کرده بود.

آیوبل، بازیکن برزیلی ذوب‌آهن که به نظر می‌رسید یکی از خریدهای مهم این تیم اصفهانی در نیم‌فصل دوم به شمار می‌رود، امروز هم در ترکیب اصلی تیمش بازی نکرده بود.

در شرایطی که این مسابقه در یک روز غیرتعطیل برگزار می‌شد، نزدیک به ۵ هزار نفر از هواداران ذوب‌آهن برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه فولادشهر اصفهان آمده بودند.

سلطان‌حسینی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان که اخیراً به عنوان عضو هیئت مدیره باشگاه سپاهان اصفهان انتخاب شده، امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر شده بود و بازی را از نزدیک تماشا می‌کرد.

سلطان‌حسینی معمولاً کمتر در ورزشگاه فولادشهر اصفهان حاضر می‌شود و به نظر می‌رسد حضور او در این بازی ذوب‌آهن، بی‌ارتباط به انتصاب اخیرش در باشگاه سپاهان برای کاهش حاشیه‌های احتمالی نبوده است.

بازیکنان تیم فوتبال لخویا در دقیقه ۱۵ مسابقه نسبت به عملکرد داور بازی به دلیل عدم اعلام ضربه پنالتی اعتراض کردند که این موضوع با بی‌توجهی داور مواجه شد.

بازیکنان تیم لخویا در دقیقه ۲۵ مسابقه تلاش کردند که با شلوغ کردن یکی از صحنه‌های مسابقه، حاشیه‌هایی ایجاد کنند اما داور به سرعت در این صحنه وارد عمل شده و اجازه نداد که حاشیه‌های مد نظر آنها به وجود آید.

در شرایطی که بازی رفت دو تیم با نتیجه یک بر صفر به پایان رسیده بود و پیش‌بینی می‌شد که نیمه نخست این مسابقه با گل همراه باشد، این اتفاق صورت نگرفت.

هواداران ذوب‌آهن در نیمه دوم دیدار تیم خود مقابل لخویای قطر خواستار آن شدند که مسعود حسن‌زاده در ترکیب تیم ذوب‌آهن به میدان بروند.

در یک صحنه در دقیقه ۵۵ مسابقه کاوه رضایی صاحب موقعیت شد اما این موقعیت برای تیم اصفهانی ثمری نداشت و این موضوع هواداران سبزپوش را ناراحت کرد.

به دلیل شلوغی بیش از حد عکاسان رسانه‌های گروهی در ورزشگاه فولادشهر اصفهان ناظر مسابقه به صورت مداوم خواستار آن بود که این عکاسان در محل مناسب قرار گیرند.

در نیمه دوم مسابقه مجتبی حسینی به جای یحیی گل‌محمدی نکات فنی را به بازیکنان تیم اصفهانی متذکر می‌شد.

هواداران ذوب‌آهن در دقایق پایانی این مسابقه پرچم ایران را در دستان خود داشته و آن را تکان می‌دادند و خواستار گلزنی تیم خود بودند.

پس از تشویق مسعود حسن‌زاده، این بازیکن از سوی سرمربی تیم اصفهانی به زمین فراهم شد اما در نهایت نتوانست گلی برای تیم ذوب‌آهن به ثمر برساند.

این بازی در نهایت با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.