سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: از این همه بی توجهی و بی اعتنایی مسئولان استان هرمزگان نسبت به تنها نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به ستوه آمده‌ام.

عباس سرخاب در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) - منطقه خلیج فارس، افزود: برابر تیم خونه به خونه حاکم مطلق بازی بودیم و به خوبی بر بازی مسلط و موقعیت‌های فراوانی را از دست دادیم اما یک تصمیم اشتباه داوری همه چیز را عوض کرد.

وی با بیان اینکه برای کمیته داوران متأسفم که با چنین چیدمان اشتباهی لطمه بزرگی نه تنها به تیم آلومینیوم بلکه با احساسات یک استان زد، تصریح کرد: همچنان در عجبم که چگونه داور و کمک داور این صحنه‌ای که هرکسی آفساید بودنش را متوجه می‌شود گل سالم اعلام کرد و اینچنین کمر تیم آلومینیوم را شکست.

سرخاب با اشاره به اینکه ما بازنده نبودیم و به بازیکنانم افتخار می‌کنم، خاطرنشان کرد: بازیکنانم شب قبل از بازی با خونه به خونه بالشت و لحاف برای استراحت نداشتند و از کاپشن هایشان به عنوان زیر سری استفاده می کردند و برای تیم آلومینیوم که روزگاری در لیگ برتر حضور داشته جای تأسف دارد.

وی با بیان اینکه شرمنده تمامی بازیکنانم هستم، اضافه کرد: در تیم آلومینیوم همه کاره هستم از تدارکات بگیرید تا مدیرعامل. دیگر کارد به استخوان رسیده و هواداران بدون اطلاع از این موضوعات تنها به شعار رها کن حیا کن بسنده می کنند و ای کاش می آمدند و شرایط تیم آلومینیوم را مشاهده می کردند.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه از این همه بی توجهی و بی اعتنایی مسئولان استان هرمزگان نسبت به تنها نماینده استان در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور به ستوه آمده ام، بیان کرد: از تمامی مسئولان به ویژه استاندار، فرماندار و نمایندگان استان در خانه ملت گلایه دارم. مگر ما کجایی هستیم که هیچکس سراغی از ما نمی گیرد، سری به تمریناتمان نمی زند و حتی احوال مان را جویا نمی شوند. آیا وظیفه سرمربی است که به فرماندار زنگ بزنم و درخواست نیروی انتظامی کنم؟! باید باعث افتخار فرماندار باشد که با عباس سرخاب عکس یادگاری بیاندازد نه اینکه بارها تماس بگیرم اما اعتنایی نکند و پاسخگوی من نباشد.

سرخاب با اشاره به اینکه اگر با رفتن من پول به تیم آلومینیوم تزریق می شود و تمامی مشکلات برطرف می شود به خدا قسم فردا استعفا می دهم، تصریح کرد: امیدوارم هواداران واقعی آلومینیوم به قضایا به صورت حقیقی بنگرند و اسیر حرف های عده ای اوباش که با حضورشان در ورزشگاه تنها به دنبال تخریب هستند، نشوند.

وی ادامه داد: جای آدم های اوباش در ورزشگاه نیست زیرا ورزشگاه فوتبال مکانی پاک و مقدس است و نباید آدم هایی که به دنبال حاشیه و دعوا هستند در ورزشگاه اجازه حضور پیدا کنند.

سرمربی تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در پایان با بیان اینکه امروز ناچار شدم حرف هایی که ماه ها در دلم نگه داشته بودم را بیان کنم، اضافه کرد: دو ماه پیش استعفا دادم اما به احترام بازیکنان و از آن مهمتر دلسوزی تیم شهرم ماندم و با این شرایط هیچ مربی حاضر به ادامه همکاری نیست و من تا آخرین روز برای افتخار استان هرزمگان می مانم و جلوی تمامی ناملایمت ها را می گیرم.

به گزارش ایسنا، در پایان این دیدار با ورود تماشاگران به رختکن بین بازیکنان و کادرفنی تیم آلومینیوم و هواداران درگیری بوجود آمد که با ورود نیروی انتظامی این قضیه ختم به خیر شد.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.