سرمربی چلسی می گوید تیمش یک ماه تعیین کننده در بازی های بعدی خود در پیش دارد. و همچنین از غیبت احتمالی کاستا در بازی برابر نوریچ خبر داد.

به گزارش ایسنا و به نقل از استار، چلسی فردا سه شنبه باید در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به دیدار نوریچ برود. این دیدار در خانه نوریچ تیم هفدهم جدول برگزار می شود که امیدوار است از منطقه سقوط رها شود و چلسی نیز بعد از دو برد برابر نیوکاسل و ساوثهمپتون در لیگ برتر و منچسترسیتی در جام حذفی امیدوار است روند بردهای خود را با برتری برابر نوریچ ادامه دهد و بتواند در نیمه بالایی جدول قرار گیرد.

گاس هیدینک سرمربی چلسی پیش از این دیدار گفت: هفته خوبی داشتیم. برتری در بازی این هفته در سنت مری روحیه تیم ما را بالا برد و امیدوارم این روند را ادامه دهیم. تمرینات خوبی این هفته داشتیم و باید بدانیم در یک ماه آینده بازی‌های بسیار تعیین کننده‌ای خواهیم داشت. هفته آینده دیدار حساسی برابر پاری‌سن‌ژرمن در لیگ قهرمانان خواهیم داشت که می‌خواهیم با تمام قوا در آن حاضر باشیم و به همین خاطر ممکن است به دیگو کاستا در بازی برابر نوریچ استراحت بدهم و برای اولین بار از پاتو استفاده کنیم. دو دیدار در لیگ قبل از بازی برابر پاری‌سن‌ژرمن داریم و باید به تناوب از بازیکنانمان در این دو دیدار استفاده کنیم. البته درباره پاتو باید بگویم که به سختی تمرین می‌کند تا به بقیه بازیکنان برسد. اکنون او شرایط ۹۰ دقیقه بازی کردن را ندارد ولی می‌تواند دقایقی برای ما به میدان برود. همپچنین می‌توانیم از بازیکنان جوان نیز استفاده کنیم.

جان تری به دلیل مصدومیت در بازی برابر نیوکاسل در بازی‌های اخیر تیمش غایب بوده و همین باعث شد ایوانویچ بعد از مدت‌ها از دفاع کناری به دفاع مرکزی تغییر پست دهد و در کنار گری کیهیل قرار گیرد تا برای اولین بار این زوج در دفاع چلسی بازی کنند چرا که هم تری و هم کورت زوما مصدوم هستند. سرمربی چلسی ادامه داد: تری به احتمال زیاد به بازی برابر نوریچ برسد ولی اکنون از شرایط دفاعی خود راضی هستم. ایوانویچ در پست جدید به خوبی خودش را نشان داده و به نظرم در زمینه ضربه سر بهترین مدافع لیگ برتر است. او مدافع قابلی است و همه در چلسی به او اطمینان داریم.

او گفت: پس از اتمام فصل قبل، فصلی که سرشار از پیروزی و کسب جام بود، همانجا هدف تیم دفاع از عنوان قهرمانی عنوان شد که کار ساده‌ای نبود اما هدف‌های دیگرمان صعود به مراحل بعدی جام قهرمانان و جام حذفی است. گاهی‌ اوقات پس از یک قهرمانی شما شاید به عنوان یک تیم کمی‌ استراحت کنید اما شرایط طوری پیش رفت که ما تنها ۱ امتیاز تا جایگاه سقوط فاصله داشتیم که برای تمامی اعضای چلسی بسیار نگران کننده بود. اما این بدان مانع نیست که من امروز در چلسی باشم و فردا تمامی مشکلات حل شده باشد.

سرمربی چلسی در پایان درباره هازارد نیز گفت: او سال گذشته فصلی فوق العاده را سپری کرد و این طبیعی است که کمی‌ افت داشته باشد. او می‌تواند یک بازیکن کلیدی برای ما باشد. ادن کمی‌ بدشانسی‌ آورد که مصدوم شد اما باید اشتیاقش برای بجا گذاشتن نمایش‌های خوب را دوباره به دست آورد.

چلسی بعد از دیدار برابر نوریچ به دیدار استوک سیتی در خانه می‌رود تا خود را برای دیدار با پاری‌سن‌ژرمن آماده کند. همچنین چلسی باید بعد از آن خود را آماده بازی برابر تورتون در یک چهارم نهایی جام حذفی کند.

← لطفاً ثبت‌نام کنید یا واردشوید و نظر خود را اضافه کنید.